Oblíbené seriály (10)
Městečko South Park (1997)
Kam se na tohle hrabou Simpsnovi nebo Červenej trpaslík, tohle je kurňa boží sranda a na tomhle se vyrůstalo postavy jsou stejně starý, jak náš ročník :)
Naruto (2002)
Nejhezčí a nejlepší příběh všech dob :)
Naruto: Šippúden (2007)
Žádný anime mě tak nechytlo, jako Naruto a tohle jeho pokračování!!!
Sword Art Online (2012)
dokoukáno a je to fakt paráda, jenom mě nasral konec, kterej byl udělanej stylem "jako můžem to ukončit, ale my to necháme pokračovat na další serii"....takovej pěknej konec to byl a udělaj hned be continued....
Ženatý se závazky (1987)
Gomora (2014)
Nevim proč, ale vždycky chytnu tenhle seroš náhodně na čt2 zrovna sleduju poslední díl a nedá se od toho odtrhnout...ok tak poslední díl mi jasně řiká stáhni to celý a těš se a doufej v další sérii...
Stranger Things (2016)
Bez debat 5*, už jenom ta hudba, jak od Daft Punk z Tronu a mám husinu...
Perníkový táta (2008)
tento seriál mě motivoval k vaření
Horákovi (2006)
Los Serranos aká za Prachaře bůra