Recenze (75)
Lion (2016)
Film je postavený na skutečném příběhu, což mu dává výrazný náskok. Vynikající Sunny Pawar a skvělý poslední reálný záběr.
The Late Show with Stephen Colbert (2015) (pořad)
Asi nejkvalitnější talkshow současnosti. Výborná satira, skvělý výběr hostů a vynikající moderátor.
Sufražetka (2015)
Stále se máme co učit
Ať žijí duchové! (1977)
První československý film o squattingu, alternativě, solidaritě, budování "zdola" a horizontální hierarchii; a také důkaz toho, že "diktatura proletariátu" byla zvráceným autoritářským režimem s vnitřními kapitalistickými tendencemi.
Divergence (2014)
Akční scény (až na jednu) nic moc, repliky ušly - ale děj předvídatelný. Navíc anarchistickému srdíčku člověk neporučí a věřit systému, který ve filmu vládl, se mi od začátku nechtělo...
Ona (2013)
Snad jedině moc rychlý konec, ale jinak perfektně zahrané, hudba precizní,...
Životy těch druhých (2006)
Chyběla mi závěrečná konfrontace, nějaká gradace na závěr.
Insidious 2 (2013)
Lekačka, stísněný pocit, ale také vtip to mělo!
Univerzita pro příšerky (2013)
Příjemně mne prequel překvapil!
Bling Ring: Jako VIPky (2013)
Mladé oběti konzumní společnosti - potrestat je a jím podobné. Navíc soundtrack je až příšerný, protože je bohužel aktuální - ale proto to filmu zazlívat nemohu, odehrává se v současnosti. Dvě hvězdy za Emmu, která s americkým přízvukem zachraňuje, co se dá.