Recenze (4 574)
Štafl - Gondoláni (2018) (epizoda)
"Jedete na Masaryčku?" Pár fajn hlášek, dokonce i honička a v hlavní roli durchfall.
Okresní přebor - Jaro (2010) (epizoda)
Lov bažanta, 20 minut, parádní Rulandské. Prima humor, ale také hluché chvilky.
Okresní přebor - Na váhu (2010) (epizoda)
Bóža Zenkl je na šest hvězdiček!
Marek Ztracený - Naše cesty (2019) (hudební videoklip)
Chytlavá melodie, pěkný text. Ale teprv když jsem viděl videoklip, pochopil jsem, o čem písnička opravdu je. Až na postarší pohraničníky hezký a dojemný příběh.
Zlá minuta (2005) (TV film)
"Byla to jen minuta. Taková zlá minuta." Ale jinak se vyšetřování hodně vleklo. Příjemně obsazený TV film, ale kniha asi bude více poutavá.
Poslední výkřik (2012)
Amatérský film žije! Největší horror bylo obsazení a "herecké" výkony postav. Jedna hvězda za trička Irenky.
Kriminálka Anděl - Pohřbená zaživa (2012) (epizoda)
Pachatel se mi dlouho skrýval, ale odhalil jsem jej dříve než kriminalisté. Ovšem bez důkazu. Jinak Chýlková mě štvala více, než Stropnického. S ohledem na jiné role mě zaujalo, že Lupínek se dobře pere a Hodačová byla super neurotička.
Kriminálka Anděl - Noční taxi (2012) (epizoda)
Dvě hvězdičky jsou za dvě vnady, tak často nám a Švehlíkovi předhazované. Dvě za případ, tentokráte trochu méně zajímavý, ale pomohli Dulava a Navrátil.
Vinaři - Hody (2014) (epizoda)
Opravdu mě mrzí, že jsem neviděl Věrku! O Hodech, bez Hodů, co s vinařstvím nevíme, ale pohodička.
Kriminálka Anděl - Černý Mušketýr (2012) (epizoda)
Sice mě nepotěšilo, jak brzy skočili policisté na lep, ovšem patolog brzy vše napravil. Ale nakonec čtyři? Ve vedlejších rolích fajn herci.