Recenze (4 576)
Případ mrtvého nebožtíka (2020)
Česká kriminální parodie je celkem vzácný žánr, který samozřejmě vede Trachta či Carter. Tento nový film v mých očích ovšem není žádný propadák. Chybí mi však jakýsi drajv, náboj. Protože jako celek má příběh hlavu a patu, občas jsem se i zasmál, ale nějak mi připadalo, že je to více slepenec scének. Přestože mnohé vtipy byly recyklovány, chválím spoustu nových a pěkné jazykové hříčky. Obsazení je povedené, ale do šatů na závěrečném večírku by to chtělo opravdu jinou herečku.
Sirka (1967) (TV film)
Pro dobrotu na žebrotu. Epizodky s Hlinomazem a Růžičkovou předcházející Kemrovi byly možná ještě vtipnější, než ta s hlavními postavami.
Slunečná - Filmová hvězda ze statku (2021) (epizoda)
Opět mlácení prázdné slámy. Vše důležité, co bylo v minulém díle rozděláno, jakoby dnes nebylo. Zmizel starosta. Ne ten starý starosta. Ale ten nový starosta. Ten starý byl, jedl a vařil. Statek jede jako blázen, ale když odjedou filmaři, je to skoro krach. Spekulace dnes vyšly na -2 mil. Ale Jan to jen hraje.
Doktor Martin - Malá tajemství (2016) (epizoda)
Pohodový a civilní díl. Opět mě potěšili opravdoví herci v epizodních rolích, lehký humor a Martinův jezevec.
Obraz (1964) (TV film)
"A teď si představte, že jsou lidi, kteří by si na takovou maličkost někoho zjednali." Prostě pověsit obraz není žádná věda, obzvláště, když máte po ruce pět pomocníků. Nejen manželka nebyla z aktivity muže příliš nadšená.
Slunečná - Rodák z blízké vesnice (2021) (epizoda)
Dvě hvězdičky za akci bradla a závěr v hospodě. Jinak tedy strašlivé dialogy, nesmysly na Slovensku, tlachání a plácání... Holka z města vše pokazila, v Praze snad zase přijde napravení, mimino má teplotu, ledvina deprese, karty v tom hlavním mlčí, v kriminále se ví všechno a práce šlechtí, že mozek už ani nechce umřít. No a štáb se ani neobtěžoval vyrobit do vázy pro slosování více než 5 vstupenek.
Doktor Martin - Zešílíme spolu! (2016) (epizoda)
Průměrný díl, kde mi chybělo více vtipu. Humor táhl Topinka, což je přece jen trochu jednoduché. Případ Topinkova bratra byl nicméně celkem zajímavý, tahanice o bydlení už méně.
Specialisté - Síla krve (2021) (epizoda)
Dvě hvězdičky za Oldřicha Vlacha, rád jsem jej po delší době viděl v novém pořadu. Protože jinak je tento seriál stále stejně slabý, jen obsazení se stává ještě slabším, stejně jako případy a způsoby jejich vyšetřování.
Zločiny Velké Prahy - Host do domu (2021) (epizoda)
Nečekal bych, že vyvrcholením kriminálního seriálu bude vyvrcholení vrchního inspektora. Případ byl opět v pozadí rodinných peripetií, navíc dosti nezáživných. Pobavily mě scény s Hlaváčkem - tedy Nováčkem, ale jinak nic nápaditého, zajímavého. Linka s mnichy zcela zbytečná, závěr vyšetřování zkratkovitý. No a pak to zmiňované vyvrcholení... Celkem hezké obrázky, ale obsah jejich hodnotu snižuje.
Polda - Detektivka (2021) (epizoda)
Poněkud podprůměrný díl, ať již vraždou, jejími okolnostmi i vyřešením, tak obsazením v rolích podezřelých. Navíc ani zmínka o Břízově případu. Také vtipu ubylo. Ukázky slibují nápravu v příštím dílu.