Oblíbené filmy (10)
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Na válečný filmy moc nejsem, ale Jestřáb je nádherná podívaná…
Poslední zůstává (1996)
Takhle má vypadat osamělý jezdec a drsňák, co nedovolí, aby se ubližovalo ženským… oficiální videoukázka
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Kdysi byla má nejoblíbenější část Zlaté hodinky. „Přiveď mrzáka“ prostě nemá chybu, stejně jako ostatní hlášky z téhle kapitoly. Ale s odstupem času musím uznat, že Situace kolem Bonnie nemá chybu a kdykoli si na to vzpomenu, tak bych si dal hrnek kafe tak jak ho pije pan Wolf, tedy hodně smetany a hodně cukru…
Memento (2000)
Když jsem s k Mementu dostal poprvé, tak mi asi v poslední čtvrtině naskočili španělský titulky a já měl chuť vyhodit počítač z okna. Tak jsem se rozhodl koupit originál (ano až tak mě ten film zaujal) a koukl na až do konce. A protože mi věci dochází dost pomalu, tak jsem si to pustil ještě jednou a pak ještě. Dodnes si nejsem jistý, jestli jsem to pobral, ale koukat na to můžu pořád…
Gladiátor (2000)
Kdysi na Intru jsme si to pouštěli každý den po škole. A když jsem na intru skončil a vrátil se domů, tak jsem v tom pokračoval. Prostě úžasná podívaná!
Sin City - město hříchu (2005)
Mám doma komiks a Marvuv příběh mám moc rád. Proto jsem se dost bál (a popravdě jsem si to ani nedokázal představit), jak to bude vypadat ve filmu. Teď už si to představit dokážu a pro mě je to perfektní podívaná. Už se těším na další příběhy z tohoto města hříchu…
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Pravděpodobně má nejoblíbenější komedie..Nezapomenutelná scénka: Inu i skladník ve šroubárně si může přečíst Vergilia v originále... cely film
Kouř (1990)
Poprvé jsem Kouř viděl někdy v patnácti a říkal jsem si, co to má sakra znamenat? Asi o rok později někdo z rádia jedna nahrál Arnoštka a celý prázdniny jsem tím žili. A přibližně další rok jsem s k tomuto filmu dostal znova a zamiloval jsem si ho. Nezapomenutelných hlášek je v něm nespočítatelně… „Vodjeď svině, nebo pána umažeš“… Já tady nejsem sám... podivej se jak sem divnej Je to fajn Béda o ženách
Matrix (1999)
Podobně jako Gladiátora, i tenhle film jsme hltali na intru každý den a nebyl problém ho pustit víckrát po sobě. Viděno nespočetněkrát a nikdy nenudilo. Stejně jako dvojka. Trojka už nebyl můj šálek čaje...
Fargo (1996)
Podle mě jeden z nejlepších Coenů společně se Zbytečnou krutostí, Big Lebowskim a Touhle zemí co není pro starý… Už vím, že zbavovat se těla v drtičce na větve a ještě ve sněhem zaváté krajině, je blbost… oficiální ukázka