Recenze (1 025)
Ztracené město (2022)
Ano, je to hovadina. Ale ma to vibe… ne dejovej. Ne nijak zarne komedialni. Ale videli jste to obsazeni? Brad Pitt a Sandra? Zlata era rom com je asi za nama, ale tohle me k tomu po letech priblizilo…
Mezi živly (2023)
3 a pul… jediny co mi vadi je podprahova politicka stranka… ac s hlavni myslenkou souhlasim, tak uz jsem zkratka otravena z neustaleho masirovani medii a sveta a stereotypy perouci se s korektnosti… ale jinak je to moc hezky.
Byl jednou jeden... život (1987) (seriál)
Serial meho detstvi, ktery jsem s nadsenim znovuobjevila jako mama petilete zvidave holcicky… smysluplnna televizni tvorba, ktere neni nikdy dost. Navic nadcasova…
Krakonošovo tajemství (2022) (TV film)
Takhle, je to na 4*, pekna, dobre natocena pohadka… ale nemuzu se prenest pres vztahovou zapletku. Nevyhral totiz muj favorit a jsem zhrzena. Ale jinak je to fakt pekny!
Enola Holmesová 2 (2022)
Chtela bych rict, ze jsem celkem emancipovana i bych se povazovala za primerenou feministku. Taky uznavam, respektuji a prijmam vsechny mensiny. Ale mily Netflixy jdi uz s tema propagandama k sipku. Film je dejem, vykonem, obsazenim stredem. Ale Moriarty? A to neni jediny prohresek… jdu si pustit neco ze starych zapovezenych filmu…
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Takhle, mozna je to na 4* ale videla jsem predpremieru s Patrikem Hartlem a 2500 lidmi v amfiteatru a byl to tak bozi zazitek, ze davam plny pocet. Hartl je Buh. Cermak, Hofmann a Pechlat jsou taky Buh.
Logan: Wolverine (2017)
Temne, drsne, depresivni... neco, co jsem od Marvelovcu uplne necekala... ale ma to krasu, pointu i rozlouceni... ac priznavam, ze to nebude nejprehravanejsi dil serie, ma u mne cestne misto... jo a p.s. Nejvetsi prekvapeni je absence potitulkove sceny!
Báječná chvíle (1987)
Tak nejak stejne jako Pretty in pink... Tady je bonusovy bod za chlapeckou Watts, ktera je rozkosna i lehce punkova... A to se mi libi... Jinak prumer...
Anglický pacient (1996)
Zu jen svoji delkou to neni film na kazdy vikend... Ale kazde jeho shlednuti stoji za to... Emoce v krasnem vizualnim obalu...
Cyrano z Bergeracu (1990)
Knihu s touhle klasikou mam ohmatanou az beda... Po shlednuti tohohle filmu jsem ji totiz nekolikrat cetla a pak znovu film (ktery je dle Meho nazoru jednou z nejlepsich adaptaci vubec)... Oboji stoji za to...