Recenze (615)
Poslední království (2015) (seriál)
Je to jak pěst na oko, ale už jsem načal druhou řadu.
Vikingové - Série 4 (2016) (série)
Docela mě potěšila ta asijská vložka, naopak Ragnar šel do háje. Bacha na ty buchty!! Celkově zvažuji, jestli mám pokračovat.
Zaklínač (2019) (seriál)
Ze startu trochu tápení, ale pak jsem tomu přišel na chuť. Až mě zamrzelo, že to má jen 8 dílů.
Smích racků (2001)
Tak, že si na Islandu konečně pustím nějaký islandský film. No tenhle to na základě doporučení kamarádky vyhrál.. Příjemně se na to dívalo. ...Vím, blbá recenze, ale už jsem dlouho žádnou nepsal.
Venom (2018)
Nic víc, nic míň:)
Teror (2018) (seriál)
Serial mi byl doporicen na kamaradovych narozeninach. Jo, melo to atmosferu, ale cekal jsem neco jineho, i kdyz jsem vedel cca, jak to dopadne.
Dobré ráno, Vietname (1987)
Super film. Robin Williams skvělá, atmosféra taky super, jen té hudby tam mohlo být trochu víc :)
Trabantem z Austrálie do Asie (2016) (seriál)
Jo tak tady jsem se bavil trochu víc než v Americe. Celkově i posádka byla zajímavější a konečně se tam objevila i Dominika. Má cenu se po tom dívat na film?
Trabantem napříč Afrikou (2011)
Tak tady je to co mi chybělo na hedvábné cestě. Lidi a zážitky. Takhle má trip vypadat a takhle se i natočit. Nechtěl jsem dát full, ale nakonec musel.Bon voyage!
Trabantem Hedvábnou stezkou (2009)
Tady expedice, teda spíš tento snímek má spoustu vad na kráse. Je to osekané. Ne že bych chtěl 6 týdnů čumět jak se projíždí po Evropě a Asii, jen mi tam prostě toho hodně chybí. jinak cesta zajímavá. Tož průměr.