Recenze (153)
Všechny prachy světa (2017)
Som sklamaná, prišlo mi to strašne natiahnuté, niektoré scény úplne zbytočné a miestami som sa dosť nudila.
Babovřesky 3 (2015)
Čo vám poviem. Zaspala som v kine a niekoľkokrát som sa zobudila, ale nikdy ma to nezaujalo, tak som jaksik zaspala znova. Videla som totiž prvú časť, ktorá ma nenadchla vôbec a na túto som šla lebo mám môjho priateľa veľmi rada a on to chcel vidIeť. Moje očakávania ma bohužial nesklamali a mala som pocit že 103 minútový film trvá 3 hodiny a snáď ani neskončí.
V zajetí démonů (2013)
Tak tomuto sa hovorí HOROR. Je tam presne to, čo by podla mňa mal mať každý film tohoto žánru.
Croodsovi (2013)
Veľmi dobre som sa zabavila. Zlatá a vydarená rozprávka.
Nevědomí (2013)
Nič moc veru. Bola som dosť sklamaná keďže ukážky vyzerali dosť sľubne, ale bolo to také nijaké. Každopádne najtrápnejší moment filmu bol asi keď Cruise povedal :' mal by si vidieť toho druhého. "
Velký Gatsby (2013)
Čakala som, že to bude ktovieaký úžasný film, podľa toho, čo všetci o tom hovorili, ale bola som maximálne sklamaná. Čo sa týka hereckých výkonov a podobných vecí, to bolo super, ale samotný dej bol tak trochu nudný alebo ako by som to nazvala. A prišlo mi to aj dosť natiahnuté, takže slabšie tri hviezdy.
Příšerka v Paříži (2011)
Rozhodne mi to ako rozprávka pre deti neprišlo, skôr to bol animovaný film pre dospelých,aj to som sa na začiatku dosť nudila. Jediné, čo sa mi najviac páčilo boli skladby.
Sinister (2012)
Najlepší horor, ktorý som v poslednej dobe videla.
Raubíř Ralf (2012)
Myslela som si, že to bude o trošku lepšie, čakala som, že tam bude viac humoru, ale to sa akosi nekonalo a trochu mi vadil český dabing, ale inak je to milá rozprávka.
Mama (2013)
Niektoré scény už vopred človek predvída, také tie klasické hororové, sem-tam som sa musela aj pousmiať, ale dá sa to pozerať.