Poslední recenze (31)
Spectre (2015)
Nuda, strašná nuda. Asi pátek třináctého, kdy je všechno úplně špatně. Z nudy mě několikrát probrala myšlenka, jak se těším na víkendovou atmosféru do O2 Areny.
Hannibal (2013) (seriál)
Po první sérii slabé tři hvězdy a váhání, zda dám další sérii. Jsem ráda, že mě první série neodradila, protože druhá je o hodně výše, skoro bych uvažovala o pěti hvězdičkách, ale to si nechám, ať mohu zvyšovat po sérii třetí :-)
Elysium (2013)
Zase si vzal jednou scénárista volno, tudíž se asi nemám co divit, že herci jsou příšerní, když nemají co hrát. Dobrá, s hloupým a nelogickým scénářem u akční sci-fi až takový problém nemám, v případě, že dostanu alespoň pořádnou zábavnou akci. Nedostala. Dvě tři povedené scény narvali do traileru a tím to hasne, na víc člověk čekal marně a mnohými kritizovaná roztřesená kamera byla opravdu velmi rušivá. V Districtu 9 byl výrazný sociální apel, ale podaný snesitelně, Elysium je prachsprostá sociální agitka, agitka jako prase!