Recenze (361)
Ad Astra (2019)
Bohužel jen krásně natočená pitomost
Irčan (2019)
Mnoho povyku pro nic, pokus o Casino anebo Mafiány nevyšel, facelifting je úděsný a komický, hodinu a půl jsem čekal až to začne a nic
Lilyhammer - Série 1 (2012) (série)
škoda, poslední 2 díly byly úlet, už tam chyběla jen Pipi dlouhá punčocha, a takový potenciál, amík v norsku
Po čem muži touží (2018)
stačil kousek, nechápu kdo to platí, český film je úplně v prdeli
Špinaví poldové (2016) (seriál)
laciné, scénář, spousta neherců, jen holka od vedle tam něco kutí a dá se na ni dívat, ale vzhledem k tomu, že byla i producentka mohli scény v autě dělat v reálu a ne v pozadí pouštět nekvalitní záběry nového yourku
Korunovační klenoty (2011)
ten hokej bych vyrazil a mělo by to na víc
Euforie (2019) (seriál)
za poslední díl 10 hvězdiček
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
po dobrém prvním dílu užváněný díl druhý s otravnými kazišuky, který můj zájem zabil
Jeden musí z kola ven (2011)
I v pomalé věci se něco musí dít, on ten pan režisér je spíš takový pozér, viz další tvorba
Rosita (2015)
tihle dánové vezmou společenský problém, nějak ho po svém pořeší a ty si udělej názor, bomba