Poslední recenze (21)
Mlha (2005)
ja dement som kukal tuto Mlhu, miesto tej normalnej:D no nic, toto je fail ako svina (tento film)
Válka světů (2005)
Na to, ze som anti-sci-fi-cista, som tento film dopozeral az do konca a dokonca nezaspal! Zo zaciatku sa mi atmosfera filmu zdala prijatelna, dokonca hororova (co je moja srdcovka) a dokazal by som si predstavit, ze by sa to naozaj udialo aj v realnom svete :) ked ale zacali z podzemia vyliezat tie "monstra", mal som dost a keby som nezaujal na spolubyvajuceho posteli pozu ako som zaujal, tak sa asi berem rovno spat :D Pre mna dalsi zo serie radovych B-ckovych scifi... fuj!
Je to i můj život (2009)
Vo filme som sa zo zaciatku mierne stracal tym, ze sa skakalo z pritomnosti do minulosti a naopak. Hlavne myslienka filmu celkom silna a zasiahne asi kazdeho cloveka aj keby ako velmi nechcel. Spociatku negativna postava matky, ktoru si zahrala Cam, sa nakoniec zmenila, ked zistila, ze ona je ta hlavna brzda v zivote jej tazko chorej dcery. Emocne vyvrcholenie celeho filmu u mna prislo v zaverecnych 5 minutach, od pohladu na matku leziacu pri jej umierajucej dcere a prerozpravanim dalsieho zivota rodiny Fitzgeraldovych mladou Annou az po sucasnost. Ocenujem dalej nadhernu hudbu v pozadi, ktora mi miestami pripominala prave soundtrack z Grand Torina. Uzasne! Btw. aku ulohu hral vo filme pes Judge? :D Ci len kvoli joku v sudnej sieni? :D
Poslední deníček (1)
Chcem si najblizsie kupit pop-corn k tymto filmom :)
Elephant Man - http://www.csfd.cz/film/6251-sloni-muz/
Exam - http://www.csfd.cz/film/268852-exam/
Metoda - http://www.csfd.cz/film/202256-metoda/
Hmla - http://www.csfd.cz/film/227789-mlha/
Pad do tmy - http://www.csfd.cz/film/208292-pad-do-tmy/videa/
Vsemocny - http://www.csfd.cz/film/276351-vsemocny/
25. hodina - http://www.csfd.cz/film/5793-25-hodina/
American Psycho - http://www.csfd.cz/film/11912-americke-psycho/
The Departed - http://www.csfd.cz/film/221020-skryta-identita/