Recenze (27)
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Film je průměr, ale já se definitivně zamilovala do Ryana Goslinga na věky věků 😁
Hlava Medúzy - Hlava Medúzy (2021) (epizoda)
Teda to je průser....
Bezva ženská na krku (2016)
Za Vetchýho 3 hvězdy, jinak slabota
Discopříběh (1987)
Ano, ten film je strašnej, jenže bylo mi tenkrát 12 a byla to absolutní pecka :-) Takže z nostalgie 30%
Lída Baarová (2016)
dvě hvězdy za Křížova Hitlera
Jesus Christ Superstar (1973)
jednoznačně nejlepší muzikál na světě, nestárnoucí, ale k dokonalosti tomu chybí Střihavka a Bárta.
Pod vlivem úplňku (1987)
jeden z nejmíň známých oscarových filmů... neoprávněně. Romantická komedie po italsku, ale rozhodně ne typická. Moc krásný New York, hudba a atmosféra.
Hořkost (1986)
Film o životě, ale ne každej ho dokáže ocenit. Není to nuda, jak se tu píše, ale musíte mít něco odžito, abyste pochopili a něco vám to dalo. Prostě tak to chodí mezi dospělými. Ano, je to hořkost na druhou.
Případy 1. oddělení (2014) (seriál)
civilní zpracování, příjemné herecké výkony a neklesající kvalita. První díl druhé řady vynikající. Prostě absolutní jednička v české tvorbě !
Birdman (2014)
Není to film pro každého. Keaton i Norton hrají tak, že z nich doslova stříká krev. Děj trošku předvídatelný, ale ty výkony stojí za vidění.