Recenze (129)
PragueNight (2015)
Občas naprosto zbytečné otázky... Prázdné ticho, které šlo dle mého dobře vyplnit. Výběr lidí je sakra dobrý, jen je nechat rozmluvit do větších detailů a pokládat pouze doplňující otázky. I tak velké překvapení. Až na občasně špatný zvuk kvůli způsobu záznamu, byl snímek poutavý a relativně zajímavý.
Odebrat z přátel (2014)
Čekal jsem fakt víc. Nedočkal jsem se prakticky ničeho.
American Horror Story - Hotel (2015) (série)
První díl, ostatně jako v každé sérii, toho moc nevyzradí, ale už teď mě několik postav baví. Lady G a policajta zatím tak nějak přehlížím a spíš mě zajímají ostatní obyvatelé... Hlavně Sally, travesťák a Iris. Dle mého by to mohli zrovna tihle nejvíc rozjet. A už teď se těším na objevení Angelly. Já ji prostě miluji. Má nádherný způsob vystupování. Zatím překvapený a čekám, že po Covenu a Freak Show se mohu dočkat další úžasné řady.
RYTMUS sídliskový sen (2015)
Neskutečná cipovina o sebestředným člověku, který musí dávat svůj majetek na obdiv... typický zbohatlík, kterému jde jen o prachy, a protože je normálně tak nezajímavý, musel si zaplatit i dokument, aby mu bylo hej.
Carrie (2013)
Musím především napsat, že se film z drtivé většiny drží knižní předlohy a to je u dnešních filmů takové fopa. Děj není ani zbytečně natahován a já jsem spokojený. Ačkoliv bych vybral jinou herečku do hlavní role. Chloe mi jako Carrie nesedí.
Satan (2006)
Nepochopil jsem to, i když jsem se opravdu snažil. Nudil jsem se nehorázně.
VALL-I (2008)
Pixar vždy ohromí neuvěřitelnou grafikou a příběhem. Tento snímek je toho dalším důkazem.
Pekelná výzva (2013) (pořad)
Vy jste dramatýzi... Pořad na čtvrteční věčer? Ok, beru, když ne vy.
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
No a mám to za sebou, ale že to bylo utrpení. Musím uznat, že podlední díl měl teprve alespoň známky moderního filmu, na který lidi chodí rádi a režisér se už tolik (až na poslední trapnou scénu) nevěnoval mimořádné perverzní lásce dvou postav alá kráska a zvíře. Dementní, leč v mezích. Dvě hvězdy za KONEČNĚ ucházející akci, ačkoliv vidinu, což mě potom zklamalo ještě víc. No jo, puberťačky by to nerozchodili a brečeli by, tak nechali umřít hloupoučkou blondýnu. Zaplatbůh konec a až uvidíte Meyerovou psát podobný příběh, vrazte ji pero do prdele a ať si píše hlouposti rovnou v prdeli.
Madagaskar 3 (2012)
Tak originální, tak svěží, tak barevný a bláznivý, to je pravý Madagaskar. Pokračování, které se vážně povedlo!