Recenze (10)
Spring Breakers (2012)
Prázdnota, libido, úzkost. Mokrý sen Harmony Korina.
Zelená ulice (1960) (studentský film)
Zpocené tváře železničářů, osmnáct tisíc tun na trati a do toho epická hudba Honeggerovy Druhé symfonie. Bylo to trochu směšné, ale vlastně i napínavé, s řadou pěkných záběrů (lfš 2020).
Tajuplný vlak (1989)
Parádní snímek, jenom tomu trochu chyběl Carl Perkins.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Witness me!, křičí z plných plic vnitřní dítě George Millera. Byl jsem toho svědkem a byla to ukrutně našlapaná jízda plná ironické epiky, ulítlé situační komiky a několika šibalských fakjů žánrovým klišé. Klobouček největší zejména týmu kaskadéru. Borci non plus ultra
Na scestí (1998)
Hannibal Lecter , Jaime Lannister a Island? Balíček tři v jednom, kterému nelze odolat.
Posvátná kráva (2015)
Velmi milý a vtipný film, na Jednom světě jsem takovou idylu snad ještě nikdy neviděl. Hlaní hrdinové sympaťáci, včetně kravky. Bohužel nevím do jaké míry mohu Hasanovi věřit autenticitu, v některých záběrech šlo zjevně o herecké etudy.
Druhá šance (2014)
Nádherná úvodní sekvence se vkusnou hudbou, trio Nikolai-Nikolai-Ulrich a pro mě neznámá Maria Bonnevie, která ve mně dokázala v každé své scéně vyvolat svými širokými úsměvy a neproniknutelnými pohledy neblahý pocit úzkosti. Škoda, že postava Ulricha Thomsena byla odsunuta kompletně na druhou kolej, byť zprvu se zdálo, že to bude film i o něm.
Berani (2015)
Sledujte jen na vlastní nebezpečí. Po shlédnutí filmu se v člověku probouzí silné puzení nechat si narůst plnovous, navléci přes hlavu pletený svetr a začít poustevnický život na islandském venkově.
Sedmá pečeť (1957)
"Jsem naprosto nevědoucí." Smrt
Ten, koho miluješ (2014)
Močení s dědou u silnice ještě nikdy nebylo tak dojemné. Solidní film.