Recenze (51)
Vetřelci dávnověku (2009) (seriál)
"The Truth is Out There"
Ženy na cestách (2010) (pořad)
Přesná reflexe českého mainstreamového turismu. Mě to baví. :) (Akorát tam chybí ponožky v sandálech a chleba s řízkem)
Alvin a Chipmunkové (2007)
Proč, Earle, proč?!
Princezny (2005)
Hudba od Manu Chao. Výborně.
Autosalon (2005) (pořad)
Pfffffffffffrrrrrrr! To upřednostňování značek mě u tohoto pořadu naprosto irituje.... Citroen má naprosto úžasně velkej kufr o objemu až 500 litrů a za chvíli vám tvrdí, že tenhle hnusnej Peugeot má jen 800 litrů, což je pěkně málo... Top Gear rulez.
Klíče od pevnosti Boyard (1990) (pořad)
Zatloukání hřebíku nejvíc :)
Faktor strachu (2001) (pořad)
Pevnost Boyard rulez, ale tohle taky docela jde. Ale kdyby byly některý "disciplíny" bez jištění, tak by to asi bylo zajímavější :)
Bruno (2009)
Přijde mi, že Sacha v Boratovi zjistil, že v americe si může dovolit opravdu všechno a v Brunovi už jede na jistotu.
Škola svádění (2006)
Náhodou docela sranda. Narozdíl od ostatních romantických "komedií", které mi většnou přijdou naprosto nudné, utahané a přihlouplé, jsem se u tohoto filmu občas i docela zasmál (- spoiler - hlavně scéna s pokresleným psem, Roger v trenýrkách vs. gangsta, nebo pitomci s paintballovkama jsou hodně vydařené). Jo, a Ben Stiller, teda spíš v tomto podání pitomec co si nasadí knír a teď bude vtipnej je tady naprosto mimo.
Bobule (2008)
Prdelačka rulez!