Poslední recenze (25)
Transformers: Zánik (2014)
Co si budeme povídat. Na Transformery prostě nechodíme do kina kvůli scénáři, buďme trochu realisti. Ale toto .......... toto bylo opravdu velké zklamání. Když pominu scénář, který byl tak trapný, že jsem se musela za tvůrce těch žvástů stydět, tak tam vlastně nebylo vůbec nic, krom neskutečného množství reklam. Akce naopak bylo tak moc, až jí tam bylo opravdu až moc a ačkoliv to nerada přiznávám, během filmu už jsem nevěděla jak si sednout, jak udržet oči otevřené a po dvou hodinách jsem jenom čekala na závěr filmu. Škoda, čekala jsem něco více, ale také to mohlo skončit mnohem katastrofálněji :)
Mickeyho kouzelné Vánoce (2001)
U pohádek většinou hodnotím podle toho, jak se líbí synovi. Když by na to přišlo, myslím, že jemu by 5* nestačilo a to je hlavní, protože Mickeyho Vánoce jsou hlavně pro naše dítka. Nicméně z nostalgie bych snad ani nižší hodnocení dát nemohla :o))
Angels Crest (2011)
Mě osobně, jako rodiče, se tenhle film velmi dotknul. Ani ve snu si neumím představit bolest, kterou musejí rodiče prožívat v této situaci. Obzvlášť při představě, že za cenu jedné opravdu hloupé chyby zaplatíte životem vlastního dítětě. V podstatě jsem ani nečekala jiný konec, než který nám byl nabídnut. Filmů s tímto námětem je spousta, ale ne každý dokáže takto zapůsobit. Bylo to tak nechutně přirozené, takové nenásilé, herci perfektní - až jsem se doma kolikrát neudržela a obzvlášť do matky se musela párkrát pěkně navézt :D