Oblíbené filmy (8)
Wayne Gretzky - Vysoko nade všemi (1990)
Wayne je na cestě... ! (viz http://www.youtube.com/watch?v=1fG2JJBg_uo)
Matrix (1999)
Tenhle film jednoznačně předběhl dobu. Pamatuju si, že jsem ho po prvním zhlédnutí viděl ještě ten den asi 2x. I dneska se na něj občas kouknu, je to jistota, která nikdy nezklame... Jeden z nejlepších filmů v žánru celkově!
Smrtelná kořist (1987)
Moje mládí. Na začátku 90. let tenhle film hodně koloval po půjčovnách. Je to nejlepší z nejhorších akčích béček 80tek (typický Ramboklon). Dneska se to asi už nikomu líbit nebude, ale ty vzpomínky...
Rocky IV (1985)
Nejlepší Rocky a asi i nejlepší Stalloneho film.Dnešní generaci to už tolik asi nepostihne, ale já jsem na tomhle vyrůstal a prostě si to vždycky rád pustím... Nejlepší je proto, že v něm je jak Rocky a Apollo, tak hlavně Ivan Drago v podání Dolpha Lundgrena. Asi tomu také pomohlo to, že téma SSSR x USA bylo v dané době hodně aktuální...
Top Gun (1986)
Film mého mládí. Je to sice těžká propagace US Army, nicméně se to prostě povedlo... Výborná je také muzika.
Star Wars: Epizoda V - Impérium vrací úder (1980)
Co k tomuto filmu dodat? Jednoznačně nejlepší díl Star Wars, na kterých jsem vyrostl. Oblíbené postavy: Han Solo, Leia a samozřejmě Darth Vader...
Nesmiřitelní (1992)
Nejlepší western co znám. Není to Sedm statečných, ale to ani být nemá. líbí se mi ztvárnění bez příkras a stylizace... No a finální scéna filmu je opravdu legendární!
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
První místo v místní databázi a podle mne po právu. Film má výhodu v tom, že se líbí velkému množství publika, což je v některých jiných žánrech dost obtížné. Ale v tomto případě je úspěch zcela na místě. Není tomu co vytknout, povinost každého "filmofila":)...