Recenze (228)
Jack Strong (2014)
Chce to znát alespoň základní historické postavy, organizace a fakta (Solidarita, Jaruzelski, Gomulka apod.) a pak si to užijete. výborný špionážní film založený na reálných základech. Žádná přehnaná filmová fikce...
Špinavý prachy (2014)
Proč bary u nás nevypadaj takhle?:)
Lovec trolů (2010)
Necekal jsem nic a o to lepsi to bylo. Samozrejme je to cele ptakovina, ale sakra dobre natocena!
Černé moře (2014)
Béčkovej film, kterej by nestál za zhlédnutí nebýt z ponorky... :)
Hledání ztraceného času (1991) (seriál)
Snad někdo brzy naváže na práci Karla Čáslavského. V archivech je toho spousta, jen to ukázat lidem.
Oldboy (2013)
Závěrečná WTF pointa ušla, ale nemohu si pomoct, podstatnou část filmu jsem se nudil.
The River Why (2010)
Tak tenhle film nezachránila ani Amber Heard! :-)
Sedm divů technické civilizace (2003) (seriál)
BBC tohle prostě umí. Takhle by měly vypadat všechny dokumenty. Zaujme i neodborníky...
Mr. Hockey: The Gordie Howe Story (2013) (TV film)
Dojeti se dostavilo. Ted cekam, kdy se nekdo s vetsim rozpoctem pusti do filmu o The Great One... Pokud chcete vedet, zda-li se vam film bude libit, udelejte si jednoduchy test: Prectete si prijmeni rezisera. Pokud hned (bez hledani) tusite, proc ho zminuji, je to film presne pro vas!
Mokřina (2014)
Vyborna temna spanelska detektivka z post-frankovi ery 80. let. Rozjezd trochu pomaly, chce to vedet neco o Frankovi a jeho rezimu.