Recenze (115)
Černobylské deníky (2012)
Na konci jsem si myslel, že se zlepší dojem, ale on se ještě zhoršil.
Interstellar (2014)
Nejkvalitnější film z roku 2014, který jsem viděl.
Přístav (2015) (seriál)
Doufám, že na tento seriál v televizi nikdy nenarazím - zatím se statečně vyýbám. Bohužel jsem nechtěně zhlédl asi 5 min. - děsivé, největší horor, co zatím prima či nova vydala.
Občan X (1995) (TV film)
Přidat trochu naturalismu z evilenka a dostalo by to jiný rozměr, takto musíte vidět oba filmy.
Divoké historky (2014)
Nejlepší byl bezpochyby "inženýr bombička", svatba byla taky super a kdyby se jim vyrovnaly i ostatní příběhy, bylo by to hvězdiček 5.
Lidé deště (1969)
Film dějově odbočující z klasiky. A takové mám vždy rád. PS: James Caan mi neskutečně připomněl Paula Newmana v nejlepších rolích.
Ghoul (2015)
Napětí nemůže vyrovnat absenci děje. Nevím jestli by měl pan Jákl dále tvořit.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Sakta co to má být. 2 hodiny nudy s pohádkou o dětech. A výběr kandidátů na agenta - tisíckrát omletý způsob - vyhraje největší nýmand a kritéria výběru - raději nekomentuji.
Prázdniny pana Beana (2007)
Za Atkinsona o hvězdu víc, podruhé - potřetí již ne.
Mr. Bean: Největší filmová katastrofa (1997)
Za Atkinsona o hvězdu víc.