Recenze (65)
Acolytes (2008)
Něco tak ubohýho se hned tak nevidí. Film vyniká pouze v jednom směru, nedá se na něj koukat... První řádek jsem napsal v průběhu filmu, po dokoukání musím jen dodat, že by měli režiséra přivázat k tomu řetězu co byl ve sklepě aby už nemohl něco takového natočit.
Americké psycho (2000)
Nedomyšlené nereálné scény, hodně krve, hodně klasického marastu béčkového krváku. Další z filmů o psychopatovi který nezaujme ničím zajímavým. Tančící úchyl mimo reálný svět v tranzu před masakrem není v tomto snímku zdaleka nejlépe proveden. Michael Madsen to ve filmu GAUNEŘI předvedl zatraceně líp..
Andělé a démoni (2009)
Opět jedna skvěle zvládnutá komerční akce kde do sebe vše zapadá na první kouknutí. Všeználci kterým stačí vidět sochu v kostele a už jedou jak stopařskej pes. Tom i jeho dvorní dabér odvádějí jistě dobrou práci ale nadšení se nekonalo.
Bábovky (2020)
Všudypřítomná Vlasáková, Langoš a naprosto odporný frackové. Prostě nééé
Babovřesky (2013)
Lidstvo spěje do záhuby. Jestli to ti herci mají zapotřebí...
Blázni, vodníci a podvodníci (1980)
BLÁZNIVÝ ALE DOBRÝ, ASI JSEM NA NOSTALGII...
Definice lásky (2012) (TV film)
Docela zajímavě udělané, pár dobrých myšlenek, místy vtipné. Ale ta komerční Vieweghovina libující si v nepřirozených situacích z toho stejně vyplouvá na povrch.
Den, kdy nevyšlo slunce (2001) (TV film)
Pár nedostatků to sice má ale herci dobrý a je příjemný vidět normálního policajta.
Dialogy pro klarinet, cimbál a bicí (1985) (TV film)
Tak tohle je něco příšernýho. Nedá se na to koukat. Heřmánek hraje jak úplnej dement. Kam se poděl pan Kodet? To byla radost se na něho dívat ale toto...
Domina (2010) (TV film)
Slušný průměr ale to parcelování obrazovky je vážně šílená věc. Kdo to vymyslel, nebo spíš odkud to je okoukaný...?