Recenze (1 357)
Policajt ze školky (1990)
Je to taková míchanice žánrů, autorsky jen průměrně podařená.
Prácička v Itálii (1969)
Anglický humor mám rád, ale tady je v nevýrazném vydání.
Neige (2022) (TV film)
Jednou ano, dvakrát ne.
Bez soucitu (2010)
Mám Travoltu docela rád. Je mi líto, když bere takové kraviny pro učňovskou mládež.
Případ Dominici (1973)
Mě na tom příběhu zaujala práce francouzské policie. Ne že by to byl první takový. Policie navyklá na zacházení s občany jako Gestapo. Nějaké dodržování zákona, ba i obyčejná zdvořilost, jsou pod úroveň služebníků státu. Oni jsou páni, občané jsou hovada. Profesionalita veškerá žádná. Rozdíl mezi úrovní zákonnosti mezi Francií a civilizovanějšími společnostmi byl a dodnes zůstává propastný. Jak dlouho že tam mají ten výjimačný stav? Aby se policii lépe pracovalo, že. A ti jejich prezidenti - jeden nechutný kriminálník za druhým. --- Kdybych si měl vybrat mezi Českem a Francií, byla by to sakra těžká volba.
Krycí jméno Donnie Brasco (1997)
Chytřejší než většina mafiánských filmů. Al Pacino v zájímavé charakterní roli neúspěšného mafiána. Ale co z toho? Ti lidé si nezasluhují obdiv a ten žánr zůstává brakem.
Gotti (2018)
Nejspíš to financovala nějaká Gottiho nadace. Gotti v téhle verzi vypadá jako trochu svérázný dobrodinec, kterého hnidopišská vláda otravovala, až ho nakonec zabásla. Cosa Nostra z toho vychází jako organizace počestných chlapů.
Nejlepší ženská mého života (1968)
Sovákovo galapředstavení. Závěr je trochu upatlaný, žádná katarze, spíš zbabělý ústup.
Jack Rozparovač (1988) (TV film)
No, taková dobrá televizní klasika.
Cikáni jdou do nebe (1975)
V době svého vzniku měl film jistou hodnotu, vybočoval z bolševického šedotypu. Ale jak píše gudaulin, je to vlastně kostýmní muzikál, silně romantizující. Taková pseudofolklórní fantazie.