dubinak

dubinak

Kristýna Veselá

okres Pardubice
Braginskaya - titulky.com

homepage

20 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 12 24 35 46
    • 9.12.2018  21:56
    Grinch (2018)
    ***

    Já, největší milovnice Grinche v čele s Jimem Carreym z roku 2000 jsem samozřejmě zklamaná a to hlavně co se týče dějové linie. Vadilo mi, že osudy Grinche a Cindy nebyly absolutně propleteny a každý si tam byl tak nějak za svůj kousek příběhu, takže finále nevyznělo tak emocionálně. Co mi vadilo snad ještě víc, bylo to, že Grinch nebyl ani zdaleka tak protivný a nevrlý jako jsme u něj zvyklí. Samozřejmě z animační stránky to bylo velmi roztomilé, z detailů mi oči jen přecházely a sama bych chtěla v Kdosicích každé Vánoce bydlet, i Maxova charakteristika mě docela potěšila, ale můj starý dobrý Grinch to prostě nebyl a u zdobení stromečku si s mamkou zase pustíme toho s Jimem.

    • 9.12.2018  21:47
    Jan Palach (2018)
    ***

    Jan Palach je poměrně silné téma k filmovému uchopení a docela dlouhou dobu jsem měla během projekce pocit, že to bude zvládnuto zřejmě nadprůměrne. Herecky to bylo na samé špičce, výpravou, kostýmy i kamerou jsem byla potěšena. Co ale zkritizuju je to, že nám nebyla dostatečně dobře vykreslena a nastíněna vnitřní mentalita Jana Palacha a tak nějak mi přišlo, jako kdyby tam pár scén před osudným aktem snad chybělo. Některé scény mi na druhou stranu přišly až zbytečné a nesouvislé. Ten scénář měl prostě několik děr, které se za celou dobu nepodařilo přelepit. Mrzelo mě, že tam nebylo jasně vidět, kdy se to v hlavní postavě zlomilo a jak se vlastně rozhodl to opravdu učinit. Takže řemeslně nemám výtky, ale vykreslení tak důležité a ikonické postavy českých dějin značně pokulhávalo. Viděno v rámci ozvěn Febiu Festu v univerzitní aule Pardubice.

    • 9.12.2018  21:41
    Za dveřmi (2018)
    ****

    Je opravdu dobře vidět, že se Martin Doležal hodně inspiroval u některých zahraničních kolegů, ale ve finále mi to ani trošku nevadilo, protože atmosféru to má více než slušnou, k čemuž přispívá i fakt, že herecké duo hrálo překvapivě dobře a další věc k pochválení je tu i dokonalý střih. Palec nahoru.

    • 9.12.2018  21:39

    Výtečný Pennywise-like atmosferický rozjezd zkazila až moc velká explicitnost hlavní zrůdy a to, jak jsme jí příliš dlouho koukali do očí. Další důvod proč mi to vadilo, byl ten, že jsme si mohli až moc do detailu prohlédnout, jak je ta ručně dělaná maska vlastné nezvládnutá.

    • 9.12.2018  21:36
    Knuckleball (2018)
    **

    Knuckleball ve mně nezanechal snad ani jeden jediný dojem. Všechny postavy mi přišly moc nesympatické, scénář moc hloupý a laciný a hlavně jsem nějak chovala osobnostní odpor k herci záporáka. Home Alone feel je okatě cítit a to mi přišlo v pohodě, ale těch pastí tam je prostě moc málo, na to aby se dalo něco z toho víc zapamatovat. Tohle mě prostě minulo.

    • 9.12.2018  21:28
    Climax (2018)
    *****

    Gaspar se po třech letech vrací s novým větrem do plachet a že je ten vítr sakra silný. Spíš než vítr, je to hurikán, tornádo a tajfun veškerých Gasparových tužeb, které chtěl zase zprostředkovat psychedelickou kamerou na plátno a způsobit tak epileptikům několik opravdu silných záchvatů. Velice lituju postaršího páru, který šel očividně do kina s myšlenkou, že dostane nějaký pěkný umělecký taneční kousek. Tentokrát mě potěšilo množství postav a je vidět, že Gasparovi tohle přepínání z dialogu na dialog svědčí a že se u žádné nezastavoval moc dlouho. Už jen ten prvotní tanec je neskutečná orgie, co se týče kameramanské zručnosti a diváckého požitku. Děj opravdu žádný nečekejte a jen se ponořte do té absolutní filmařské anarchie, která nedodržuje zhola žádná pravidla. Hudebně a tanečně je to neskutečně natřískané, ale co příjde potom, to už je jen na každém, jak tuto látku pojme. Gasparovo druhé jméno je šok a svého jména opět dostál.

    • 9.12.2018  21:18

    A Simple Favor je hrozně fajnový kousek s prestižní hereckou skvadrou a šíleně přemrštěným scénářem, že jsem ho zhltala jako nadýchaný muffin. Sice Annu Kendrick zrovna nemiluju, ale jsem moc vděčná Paulu Feigovi, že jí dal přesně takovou roli, jaká jí vždycky náležela a náležet bude. Nádherná Blake Lively drží po celou dobu provokativní herecký orchestr a celá nazdobenost toho filmu, luxus, uhlazenost a pestrost mému oku nadmíru lahodila. Když k tomu ještě připíšete atmosféru Finchera švihnutou s kýčovitostí Tima Burtona, vzejde vám z toho právě tato naparáděná jízda, která vás nenechá na chvíli vydechnout. Pro mě po dlouhé době zase jeden velmi povedený mix všeho všudy.

    • 9.12.2018  21:05

    Tohle je snímek, o kterém nemůžu říct absolutně nic špatného, ale ani o něm nemůžu pět chválu. The Witch in the WIndow může trochu mást svým názvem, protože se v něm značnou část mnoho neděje a ani není nijak cítit, že by se něco velkého mělo začít dít. Andy Mitton nám ale ukázal, že i tohle může být styl hororu, protože nechává své přízraky jen tak stát nehnutě za oknem dokud si jich nevšimnete a to je mnohdykrát to nejhorší děšení. V podstatě z toho ale ve finále příliš nevzejde, takže hodnotím průměrně, přestože potenciál cítit byl.

    • 9.12.2018  20:58
    Ég Man Þig (2017)
    ****

    Tohle byla super záležitost pro každého milovníka severských vyšetřování záhadných zmizení s kapičkou hororového nádechu. Asi jako vždycky, tak i tady jsem se děsila dvou dějových linií, protože to není zrovna můj nejoblíbenější faktor u filmů. Avšak Axelsson to měl napsané opravdu dokonale. Vyšetřování má navíc hlavu a patu a nemusíte se bát, že by do sebe něco nezapadlo. Atmosféra je zde opravdu ledová a bezmocná a rozhodně nechcete být v kůži ani jedné z postav. Zkráceně řečeno, vřele doporučuji už jen kvůli tomu profesionálnímu scénáři, který si klidně umím představit v rukách takového Finchera.

    • 9.12.2018  20:48
    Apostle (2018)
    ****

    Troufám si říct, že Apostle patří k tomu nejlepšímu, co jsme za tento rok mohli vidět co se týče béčkovějšího odvětví. Atmosféra tu jede od začátku na plné obrátky, míchá se tu přehršel žánrů a subžánrů a všechny plní svojí funkci dokonale. Dan Stevens hraje statečného zachránce velmi přesvědčivě a divák dostane dostatek prostoru mu fandit, přestože se toho o něm zas tolik nedozví. Všechny aspekty, které byste uvítali u mysteriózního historického thrilleru/hororu dostanete plnými doušky a myslím, že několik scén bylo opravdu velmi brutálních a šokujících. Nejednou mě Apostle evokoval na Vesnici od Shyamalana, Wicker Mana nebo Brimstone.

    • 7.12.2018  21:33
    Barton Fink (1991)
    ***

    Moje, v řadě už pátá zkušenost s bratry Coenovými u mě dopadla spíše průměrně. Film měl sice tu moc mě zaujmout velmi rychle a stejnou rychlostí jsem si oblíbila i zakřiknutého Bartona a ještě více snad Charlese v podání Johna Goodmana. Co mě ale na tomto snímku zklamalo, byla asi ta příběhová plochost a mělkost. Sice se tu ke konci objevil určitý zvrat, ale po celou stopáž jsem čekala na něco trochu víc, co nepřicházelo a na konci mě zamrzelo, že se děj neměl kam roztáhnout a nějak více mě šokovat. Ovšem styl bratrů Coenů musím ocenit už jen z povinnosti a to hlavně díky absurdním situacím, které mají skvěle zvládnuté souběžně s dialogy, ponurou atmosféru, do které dokázali vloudit i několik až surrealistických záběrů, jež ve mně na pár sekund evokovaly rysy Davida Lynche. Klidně bych zde ale uvítala o kapku víc černého humoru, protože jsem na něj u Coenů zvyklá. Obecně se vlastně podle mého názoru Barton Fink od ostatních coenovských děl dost liší a to asi hlavně v tempu vyprávění. Většinou jsme zvyklí od nich dostávat jednu palbu za druhou, kdežto v tomto případě se naladili na úplně jinou skepticky plynoucí „noir“ vlnu.

    • 7.12.2018  19:55
    Zelig (1983)
    ****

    Tento snímek od Woodyho Allena mě s podivem příjemně překvapil, už jen z toho důvodu, že jsem vždycky byla toho názoru, že je to veřejností trochu přeceňovaný režisér a zrovna já jeho žánrům neholduji. Nicméně, Zelig mě dokonce několikrát rozesmál, což už je znakem toho, že se mi trefil do chuti. Se zdejší formou fiktivní autobiografie v podobě dokumentu a archivních rozhovorů jsem se doposud nikdy nesetkala. Několikrát jsem si při sledování Zeliga vzpomněla na Forresta Gumpa, kde jsme také mohli vidět záběry, jak se setkával se skutečnými slavnými osobnostmi. Woodymu tahle role sedla, jak kdyby na něj byla ušitá a v jeho postavě jsem si ho zamilovala. Také se mi líbilo, že zde byl přítomný vypravěč a měl častokrát i vtipné poznámky. Zkrátka to byla velice vtipná a milá, nenáročná jednohubka. Stopáž mi utekla jako voda a potěšilo i obsazení krásné Mii Farrow.

    • 6.12.2018  21:20
    Občan Kane (1941)
    ****

    Občan Kane se pro mě nejprve jevil trochu zmateně a trvalo mi několik desítek minut se úplně zorientovat už jen kvůli tomu, že film je vyprávěn retrospektivně a časové linie často zpočátku přeskakují jedna přes druhou. Asi do prvních třiceti minut jsem se obávala, jestli mě tento film bude vůbec bavit, nebo jestli ho dokážu ocenit. Nicméně, postupem stopáže jsem si začala uvědomovat kvalitu tohoto díla. Už jen střih sám o sobě byl poněkud průkopnický, na to, že se vznik tohoto filmu datuje do 40. let 20. století a také kamera a obraz připoutaly mou pozornost. Když porovnám řemeslné zpracování Občana Kanea a například jednoho z filmů Karla Lamače ze stejného období, vzejdou z toho dvě naprosto neporovnatelná díla. V českých filmech bylo tehdy naprosto symbolické otravné praskání, špatná kvalita zvuku, střihu, občas i obrazu. Kane nemá ani jedno z toho a soustřeďuje si i na ty nejmenší detaily. I masky byly provedeny velmi kvalitně. Když pominu obecnou ponurost a depresivní náladu, která v tomto snímku začala postupem času vládnout, musím konstatovat, že můj zážitek byl vlastně překvapivě dobrý. K němu přispěly samozřejmě i dobré herecké výkony, atraktivní prostředí a ráda bych vyzdvihla geniální scénu, ve které se Zuzana učí zpívat se svým lektorem. Tuto scénu považuji za tu nejvtipnější, co jsem tu mohla vidět.

    • 7.11.2018  16:52
    O vlásek zakletá (amatérský film) (2017)
    ****

    Vizuálně, hudebně a výpravově téměř brilantní, ovšem kamenem úrazu je zde zvuk a občas i nepěkná herecká škrobenost (princezna). Námět sice dobře známý, až idylicky vypracovaný, ale líbila se mi strašidelná scéna z lesa, která fungovala až na hororové bázi, takže pro mě vícemeně nadprůměrná záležitost. Jen doladit techniku a udělat pořádný casting.

    • 7.11.2018  16:48
    Halloween (2018)
    ****

    Návrat to byl uznávám docela pěkný. Ale to přepálené nadšení úplně nesdílím. Mike Myers byl vždycky odolnej, stejně tak jako jeho sáhodlouhá sága, která ho nenechala chvíli vydechnout. Teď se vrací zpátky za Laurie, která je na něj pekelně připravená a jde na to pěkně zostra. Mikea si užijeme ale možná až moc a některých scén si zase neužijeme vůbec (autobus?). Sem tam jsem si řekla, že tady to je ještě neokoukané a tuhle zase, že je to předvídatelné. Zkráceně řečeno, máme vůbec ještě být čím překvapeni? Nejzvratnějším momentem je tu asi ten fakt, že Laurie očividně hráblo a vzala pomstu do svých rukou se vším, co k ní patří, takže hlavním vzrušením pro diváka je zde víceméně ona. Její atraktivní posedlost pak doprovází několik Mikeových vražd, které byly v tomto díle až rekordně vysoké, ovšem byly pro příběh důležité? Co nemůžu tomuto velkému návratu upřít je jeho poslední čtvrthodinka, kdy atmosféra zhoustla na krájení a samozřejmě mojí srdeční záležitost, starý dobrý halloweenský soundtrack.

    • 7.11.2018  16:34
    Slender Man (2018)
    *

    Strávím nad tímto komentářem asi tolik času, kolik se mě Whitův Slender Man snažil něčím zaujmout. Další minuty už tomuto "filmu" věnovat nehodlám.

    • 7.11.2018  16:31

    Tohle je pro mě docela těžko hodnotitelné. Sem tam jsem z toho všeho měla rozpaky, i když námět se mi líbil, přesto, že jsem tento nápad viděla už jinde. Co mě mrzelo bylo divné chování postav a obecné asympatie k nim. Možná bych čekala trochu propracovanější scénář a ne tak jalové některé situace. Obecně ale hodnotím za tři, protože nic víc k tomu nemám. Čistě neutrální postoj. Možná bych si uměla představit, že by to mohlo víc fungovat v krátkometrážním nebo středometrážním měřítku.

    • 7.11.2018  16:23
    Calibre (2018)
    ****

    Příjemné překvapení. Jdete do ničeho a dostanete tolik. Příběh jednoduchý jako facka a přesto originální a nevzpomínám si, že bych v poslední době viděla něco podobného. Žánr kolísá v různých rovinách, ale nestíhá diváka vůbec nudit. Ústřední duo je sympatické a hraje dobře a přesvědčivě. Vlastně moc netuším, co bych pomluvila, všechno hezky ladí a spolkla jsem to na jeden nádech. Nenápadný kousek, ale nadělal hodně parády. Kdyby takhle vypadal každý netflixový počin...

    • 7.11.2018  15:42
    Městečko Twin Peaks (TV seriál) (1990)
    ****

    Do tohoto jsem se pustila už podruhé a v paměti mi hlavně tato řada zůstala docela ostře, už jen kvůli typickému lynchovskému duchu a skvělým postavám. 1. série je značně kvalitní a diváka udržuje ve zvědavosti až do samého konce, který nabere ještě zajímavější obrátky. Korunu tomu nasazuje samozřejmě ústřední detektiv Cooper, kterého musí milovat prostě každý. Sice se v první řadě na tu pilu zas až tolik netlačí, ale alespoň to má jistotu, že si přílišným podivnem a lynchovými myšlenkovými postupy neodežene publikum hned v prvních dílech, Postupem času to začne být trochu více cringe, tudíž kvalita nám vůbec nikde neklesá a je na co se dívat. 2. série je brilantní asi do nějaké deváté desáté epizody, kdy se konečně šetření vraždy Laury Palmerové dostává do největší gradace a totálního boomu a zároveň zmatku. Postavy přibývají, ale pořád jsou neskutečně dobře napsané a žádná nepřichází na zmar. Začátek až polovina této série konkuruje té první a rychle jí šlape na paty. Nicméně, když se upouští od vyšetřování, kvalita jednotlivých dílů jde podle mého názoru bohužel trochu ke dnu, protože epizody ztrácejí na zajímavosti nebo jsou dokonce některé jejich twisty až zbytečné či otravné. Kvůli tomuto faktu jsem nucena hvězdičku strhnout, ale nezapomenu říct, že očekávaný mindfuck závěr se dostavil v plné kráse a mně nezbývá nic jiného, než se pustit do novodobé třetí série a doufat, že se Lynch pořádně vyřádil.

    • 7.11.2018  15:42

    2. série je brilantní asi do nějaké deváté desáté epizody, kdy se konečně šetření vraždy Laury Palmerové dostává do největší gradace a totálního boomu a zároveň zmatku. Postavy přibývají, ale pořád jsou neskutečně dobře napsané a žádná nepřichází na zmar. Začátek až polovina této série konkuruje té první a rychle jí šlape na paty. Nicméně, když se upouští od vyšetřování, kvalita jednotlivých dílů jde podle mého názoru bohužel trochu ke dnu, protože epizody ztrácejí na zajímavosti nebo jsou dokonce některé jejich twisty až zbytečné či otravné. Kvůli tomuto faktu jsem nucena hvězdičku strhnout, ale nezapomenu říct, že očekávaný mindfuck závěr se dostavil v plné kráse a mně nezbývá nic jiného, než se pustit do novodobé třetí série a doufat, že se Lynch pořádně vyřádil.

    • 7.11.2018  15:33

    Do tohoto jsem se pustila už podruhé a v paměti mi hlavně tato řada zůstala docela ostře, už jen kvůli typickému lynchovskému duchu a skvělým postavám. 1. série je značně kvalitní a diváka udržuje ve zvědavosti až do samého konce, který nabere ještě zajímavější obrátky. Korunu tomu nasazuje samozřejmě ústřední detektiv Cooper, kterého musí milovat prostě každý. Sice se v první řadě na tu pilu zas až tolik netlačí, ale alespoň to má jistotu, že si přílišným podivnem a lynchovými myšlenkovými postupy neodežene publikum hned v prvních dílech, Postupem času to začne být trochu více cringe, tudíž kvalita nám vůbec nikde neklesá a je na co se dívat.

    • 29.10.2018  22:17

    Naprosto úchvatná reklama, trailer, obsazení, vizuál, styl, hudební vložky a mohla bych jet ještě chvíli. Ale když máte moc ploché postavy s nevyvinutým a záhy i nedovyprávěným příběhem, který nemá skoro žádnou výpovědní hodnotu a nemůžete se do nich, během 142 minut dlouhé stopáže, vžít, něco je špatně. Scénář toho potřeboval značně víc a na to, že ten hrubý nápad a potenciál vypadal neskutečně dobře, neskončilo to ani v jedné z možností, které jsem tomuto filmu dávala. Nezachránil to ani na první pohled charakteristický záporák Hemsworth, jehož přítomnost byla sice nepříjemná, za to jeho charakter byl napsán tak průhledně, že ve mně nevyvolal jediný silný pocit. Abych jen nenadávala, Bad Times at El Royale je vážně oku lahodící záležitost, která uchvátí svým vizuálem a propracovanými detaily snad každého. Já sama jsem si projekci vcelku užila bez větších povzdechů, kdy už bude konec, nicméně scénáristicky to chtělo ještě mnohem víc vybrousit a možná se vydat i trochu jiným směrem, o který se děj několikrát jen zlehka otřel, ale pak vykročil úplně jinam. Takže ve výsledku hodnotím spíše rozpačitě třemi pěknými.

    • 29.10.2018  22:00

    Filmům, které mě okrádají o čas, jsem vždycky křivdila a nebude to jiné ani u Hold the Dark. No jo, není se čemu divit když tyhle netflixárny unikají mezi prsty jak na běžícím páse bez sebemenší reklamy. Někdy se to holt povede, někdy ne. Hold the Dark je určitě ten druhý případ. Ovšem zezačátku se to nikomu zdát nebude. První polovina nabídla velice slušnou atmosféru z prostředí Aljašky s prvky mysteriózna a lehce nastíněného hororu. I chování postav odkrylo různé náznaky a zbystřilo moji zvědavost. Snad bych ještě tomuto kousku odpustila, že jeho tempo bylo někdy až vražedně pomalé a některé scény by se bez mrknutí oka dali smáznout a pořád by to fungovalo, ale co neodpustím je závěr. A nebudu se k němu ani vyjadřovat, stejně jako to udělali tvůrci právě s celým finálním rozuzlením. Takže jestli chcete ztrácet čas s něčím, čehož scénář by vyzněl stejně jako kdyby v něm nebylo ani slovo, tak tady to máte. Dvě a p...

    • 29.10.2018  21:49

    Trier uvádí své další brutálně explicitní dílo, ve kterém se tentokrát nezaměřuje na lidské genitálie, ale lidské deformace a smrtelná zranění po řádění jednoho na pohled velmi nedůvěryhodného člověka, který svůj motiv vlastně za celou dobu pořádně nepřiblíží. Snímek je opředen úžasnými skutečnými záběry z válek, z dokumentů, kde se střílejí skutečná zvířata, z holocaustů, kde se skutečná těla hází na hromadu jako hnůj. Už jen těmito nepatrnými vizuálními vložkami si Trier koleduje o značnou nevraživost ze strany diváků a samozřejmě znechucení. Matt Dillon se své nezapomenutelné role zhostil výtečně. Věřím, že spánek asi nemusel mít zrovna nejlepší a ve svém rozhovoru uvedl, že měl mnohokrát s množstvím scén problémy. Trier se ale neštítí ničeho a tak se nebojí ukázat násilí ani na vlastním dítěti hlavní postavy, k čemuž mě přivádí to, že scéna rodinného výletu pro mě byla opravdu noční můra a dlouho jsem se v kině tak neošívala. Na druhou stranu byly mé gore hororové choutky naplněny až do sytosti. Osobně mi stopáž vůbec nevadila a bůh je mým svědkem, že bych tu pětihvězdu za tento absolutně nezvladatelný kousek dala ráda, protože jsem dlouho neviděla takovou fyzickou hrůzu. Ovšem závěr byl pro mě lehkým zklamáním. Trier chtěl sice metaforicky vysvětlit celé Jackovo myšlení a do jakých sfér vlastně dokázal uvažovat, avšak jevilo se mi to spíš jako bolestivé uklouznutí na zadek poté, co jsme měli tu čest vidět masové řádění bezbožných rozměrů a sebemenšího náznaku soucitu nebo lítosti. Přesto, že to na pět asi nebude, rozhodně mi Jack zanechá v srdci jistou rýhu, podobně jako to dokázala třeba mother! nebo The Killing of a Sacred Deer.

    • 29.10.2018  21:29
    Pyotr495 (2016)
    **

    Vypadalo to velmi slibně, ovšem samo sebe to začalo parodovat zrovna ve chvíli, kdy bych čekala nějaký šokantní nebo peprný a hlavně smysluplnější závěr. Vizuál sice pěkný a podmanivý, ale ve finále vše zmizí v nepatrném šumu.

    • 29.10.2018  21:27

    Pěkná metaforická jednohubka, která výstižně kritizuje dnešní společnost. Klidně bych to pouštěla i ve školách.

    • 14.10.2018  12:26
    Terminal (2018)
    ***

    To obsazení mi dělalo trochu rozpaky, vlastně jsem ani pořádně nevěděla, do čeho jdu. Co můžu říct s jistotou je, že tento snímek má určitý styl, který asi nesedne každému a mohl by na některé diváky působit spíš divadelně. Mně trošku vadilo to časté prolínání linií, docela často jsem byla z děje zmatená a nevěděla, co si o něm myslet. Ve finále to ale bylo roruzleno docela dobře a Margot to celou stopáž táhla v podstatě na svých bedrech sama. Víc než tři hvězdy ale nedám kvůli tomu, že to působilo tak nějak povrchově a hloupě. Ale zážitek to špatný nebyl, i když můj postoj je k Terminalu spíše neutrální.

    • 14.10.2018  12:05

    Tak takhle podle mých představ druhý díl Sicaria dopadnout neměl. Bůhví proč je tam až moc dějové látky, která nemá s tou původní moc společného. V jedničce jsme nepotřebovali žádné vztahové a rodinné vložky, stačila nám prostě akce, brutalita a hlavně kartely. Teď jsme dostali příběh o dceři narkobarona, jejíž osud mě osobně vůbec nezajímal. Když se vrátím k té akci, za zmínku stojí asi jen scéna s policejní přestřelkou a tím celá akčnost tohoto snímku téměř končí. Řemeslně super, herecky skvělý, ale co z toho, když scénář stojí za prd. Sicario 2 je jako něco, co se zoufale chce stát Sicariem jedna, ale ten talent tam prostě ještě dost chybí. Na tomto příkladě si aspoň můžeme ukázat, jak je Dennis Villeneuve vlastně pekelně dobrý režisér.

    • 14.10.2018  11:33
    Koule (1998)
    **

    Ač nerada, musím konstatovat, že ze Sphere jsem opravdu velmi zklamaná. Kdybych měla popsat, v čem mám s tímto snímkem největší problém, řeknu asi nuda. Dvě hodiny rádoby zajímavých dialogů, napětí gradující nikam, šokující scény, které nejsou šokující a navíc to věčné vysvětlování a chytračení ze strany postav. Navíc žádná z nich byť jen trochu zajímavě napsaná. Člověk by řekl, že takové herecké složení předvede dokonalý koncert, ale bohužel i to byl dost slabý článek tohoto celého projektu. Jak už se tak často stává, asi to fungovalo víc v knižní předloze. Závěr už byl pro mě jen další tragédie. Chválím snad jen scénu s medůzami.

    • 14.10.2018  11:22

    Skvělý obraz toho, jak někdy dokáže vypadat skoro každá druhá česká rodina a myslím si, že tento snímek zdůrazňuje naše velké huby celkem autenticky.

<< předchozí 1 2 3 4 12 24 35 46
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace