Recenze (427)
Ace Ventura: Zvířecí detektiv (1994)
Můžete to vidět stokrát a stejně vás to nepřestane bavit. Od úvodní sekvence se totiž nepřestanete plácat do kolen.
Action Man (1995) (seriál)
Už nevím jak on to vždycky ten kreslenej panáček říká, ale mě se to líbí. Je to fakt sranda a ty jeho vymakaný věcičky. Takový nemá ani pán s povolením zabíjet... :DDD
Agent bez minulosti (2002)
Nevím co napsat. Jednička je nářez jak Brno. Objevování Jasonových ztracených vzpomínek a schopností; útěk z ambasády a potkání Marie... Na začátku jsem moc nevěřil Mattovi to jeho "tajnoagentování" ale pak už nebylo nejmenších pochyb - Matt se tak vžil do role "Agenta bez minulosti", že budete sotva popadat dech. Zrodil se nový hrdina.
A.I. Umělá inteligence (2001)
Nejhorší Spielbergův film, který sem měl tu smůlu vidět... Neředěná nuda
Ajťáci (2006) (seriál)
Docela zklamání. (kolikáté, že už v poslení době?) Glorifikaci a srovnávání s The Big Bang Theory nepochopím. Vždyť je to každý o něčem jiným, ne? No a nevyrovnanost dílů, kdy jdete od nudného k nudnějšímu, a pak přijde megabžunda je obrovská! U Black Books kvalita kolísala mezi dobrým dílem, a dílem hraničícím s genialitou. Tady je to jinak. Škoda.
Alvin a Chipmunkové (2007)
No peklo, co vám mám vyprávět. Děsivej dabing. Odporní hlodavci a film plnej neherců...
Americký gangster (2007)
95% My Man!
Andělé a démoni (2009)
Filmová Noc 2009 v PalaceCinemas Tak takhle vypadá reparát na jedničku! Napětí od začátku do konce, zvládnutá režie, hudba ještě lepší než v "jedničce" (Šifra) a vůbec. 85%
Andrew - člen naší rodiny (1999)
Jeden rád poslouží...
Andromeda (2000) (seriál)
Kevin Sorbo je debil?! Oprava Tosime : JE TO SUPER MEGA HAFO MOC KRETÉN ! ! ! ! ! ! ! !