Oblíbené filmy (10)
Insidious (2010)
Úsvit mrtvých (2004)
30 dní dlouhá noc (2007)
REC (2007)
Rec 2 (2009)
Pád do tmy (2005)
Constantine (2005)
Zlo (2012)
WOW, WOW a ještě jednou WOW! Hodně příjemné překvapení v podání SLOVENSKÉHO found footage hororu, který si mě rozhodně získal. Není to nic, co bychom ještě neviděli, ale opravdu mě překvapilo, že Slovenský horor může být takhle dobrý. V porovnání s americkým Grave Encounters je Zlo (alespoň pro mě) mnohonásobně lepší, protože u obou dílů Grave Encounters jsem se v první polovině nudila, kdežto u Zla jsem se bavila od začátku až do konce. Dávám čryři hvězdy a doporučuji, protože to za zhlédnutí rozhodně stojí!