Poslední recenze (19)
Jan Žižka (2022)
Jelikož miluju historické filmy a na něco dobrýho z českých kotlin jsem čekal dlouho, tak jsem se na Žižku těšil. I přes moje obavy, po trailerech a různých recenzí, tak se mi film líbil. Ano mohl bych mu vyčíst různé věci, jako že Žižka chvílemi působí nesmrtelně, jeho charakter úplně neohromí, občas zmatené i u akčních scén atd... Ale prostě i tak syrovost doby, i ty akční scény, pohledy na naši krajinu/zámky, Karlův most, obsazení. Prostě i přes ty věci, co se dají vyčíst jsem si film užil. Navíc je tam prostor pro pokračování na Husitské války a tam je šance to zase pozvednout dál a poučit se z nějakých chyb. Dávám 8/10.
Ladíme 2 (2015)
No ok, čekal jsem že finále udělají trošku bombastický a že už do prdele přijde nápad a alespoň na tu mezinárodní soutěž v aac se spojí konečně s nějakýma boyskyma aac, třeba s Trablemakers a by to mělo koule ale kdepak, beatbox všude v každý kapele zvlášť německý dělali chlapy a alespoň dva, no samozřejmě tady to zfoukne sama tichá vyjetá číňanka nebo co to je, v prvnim díle udělá beatbox uplně neskutečně slabej a treapnej a na podiu to zni jako kdyby tam do píče mixoval Wich osobně , no OK teda, přimouřený oko ale co mě nasralo bylo to, že ty německý psožrouti mají 100x lepší vystoupení a oni vyhrajou s touhle srágorou co si vytáhly z prdele, úplně nechutně slabý zase neskutečnej slaďáček no a taky by mě zajímalo kolik členů může mít ta acc , když tam někdo vystupuje v 10 a pak Belas vystupujou v 50 ze starejma rašplema taky dobrý asi je dopsali na soupisku, když šli na jeviště. Konec zajebanej....Ale 3 tomu musim dat z principu a za ten beatbox co jsem tam slyšel. Jinak strašnej bulshit !!
Avengers: Age of Ultron (2015)
4 hvězdy a to jenom proto, že mam Avangers a filmy od Marvelu hodně rád :) , jinak oproti prvním Avangerům pro mě zklamání.