Oblíbené filmy (10)
Kick-Ass (2010)
Prostě nářez!!! :)
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Parádní vzpomínkové pokračování trilogie prciček (ano, počítám první tři díly, zbytek těží na popularitě názvu filmu). A vzhledem k tomu, že mně se prcičky hodně líbily, "osmička" mě rozhodně nezklamala, naopak byla nad moje očekávání! :) O břichabol od smíchu postaráno, viděla jsem to v kině a dlouho jsem neviděla se celé kino takhle řezat smíchy :D
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Terminátora zbožňuju, protože se povedla všechna pokračování... Jednička, dvojka i trojka jsou skvělé! Ani nevím, jaký díl je nejlepší... Každopádně u tohohle dílu se i docela zasměju :D
Sám doma (1990)
Tenhle film miluju už odmalička a mohla bych na něj koukat pořád dokola. Nezapomenutelný řev Kevina (i v českém dabingu se povedl) mě vždycky pobaví :D Role zločinců byly obsazené naprosto skvěle, jen bych chtěla vidět ty kaskadérské kousky, když se jim nepovedly třeba při natáčení, museli si dobře namlátit :D Sám doma mám moc ráda, a to jak jedničku, tak i podle mého názoru neméně povedenou dvojku :)
Jumanji (1995)
Harry Potter a Kámen mudrců (2001)
Harry Potter je jeden z nejlepších filmů, co jsem kdy viděla. Mám ráda všechny díly, ale jednička mi k srdci přirostla přece jen nejvíc, ačkoliv je nejpohádkovitější :D Jenže já na takové filmy prostě jsem.
Toy Story: Příběh hraček (1995)
Krásný nostalgický film, který mimochodem žeru i s jeho dalšími dvěma pokračováními, které nejsou o nic slabší. A vždycky, když se na tento film dokoukám, jdu se podívat na svoje hračky, které mám mimochodem stále vystavené na skříni, nemám na to je šoupnout do krabice natož vyhodit :)
Život brouka (1998)
Nádherný animák! Já ty postavičky prostě zbožňuju, nejlepší je Franc :D
Na vlásku (2010)
Překrásná pohádka. Disney opět nezklamal!