Recenze (120)
Lékařská pohotovost – neznámé příběhy (2004) (seriál)
Opravdové příběhy z pohotovosti na Zone reality :) Kolikrát jsem tam viděla věci, který by snad člověka ani ve snu nenapadly. Fakt zajímavý seriál.
Zkus mě rozesmát (2011)
No, skoro jsem to předčasně vypla :) Začátek mě skoro vůbec nebavil, další film se zoufalcem, co balí kočky, říkala jsem si. Jenže pak mě to nějak vtáhlo a nakonec jsem byla zvědavá, co bude dál, i když, jak to skončí mi bylo teda více než jasné. Docela jsem se i zasmála, proč ne. Jo a Aniston byla skvělá, tady se mi líbila snad víc než Sandler :) Jako oddychovka dobrý film. Tři a půl hvězdičky. Edit: po druhém zhlédnutí jsem musela posunout hodnocení směrem nahoru - nějak více mě to bavilo :)
Kick-Ass (2010)
Prostě nářez!!! :)
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Parádní vzpomínkové pokračování trilogie prciček (ano, počítám první tři díly, zbytek těží na popularitě názvu filmu). A vzhledem k tomu, že mně se prcičky hodně líbily, "osmička" mě rozhodně nezklamala, naopak byla nad moje očekávání! :) O břichabol od smíchu postaráno, viděla jsem to v kině a dlouho jsem neviděla se celé kino takhle řezat smíchy :D
Vítejte v novém těle (2011) (pořad)
Extrémní proměny a ukázka, že zhubnout jde i bez operací (jako tomu je třeba u pořadu Lékaři v boji s tukem).
Jack (1996)
Film je pěknej, dojemnej a Robinu Williamsovi jsem maximálně uvěřila, že je desetiletý dítě :)
Nezvratný osud 2 (2003)
Začátek mě fakt zaujal, bylo to dobře udělaný a poutavý, takže jsem byla zvědavá, co bude dál. Pak už to teda dost zesláblo, bylo to neuvěřitelně přitažený za vlasy a docela k smíchu místy. Škoda, jinak by si to zasloužilo lepší hodnocení, už za tu havárii :)
Nic není nemožné (2012) (pořad)
Některý statistiky jsou docela zajímavý, ale kvůli ničemu jinýmu bych na to občas nepřepla a to že spíš náhodou než záměrně.
Soudní síň (2008) (pořad)
Já na to koukám, je to sranda :D
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Snad nejlepší a hlavně nejoriginálnější seriál, co znám ;)