Recenze (97)
Adam a Eva 2001 (2001) (TV film)
Pro mě asi trochu citová záležitost, protože mi bylo 13 když jsem film viděla poprvé a bohužel i naposled. Nepamatuju si tedy přesný děj (kromě jedné scény po jejich prvním sexu, kdy Eva musela Adama ošestřovat), ale to kouzlo a pocit si pamatuji dodnes. Z toho filmu čiší tak čistá první láska, že se uvnitř dojímám jen při vzpomínkách.
Anička s lískovými oříšky (1993) (TV film)
Další hororová pohádka, u které jsem si zakrývala oči, když se objevila Anička coby ovce. Pohádka má jinak krásnou myšlenku i příběh. Ale pro mě to bude vždy spíše romantický horor :)
Beze stopy (2002) (seriál)
Když seriál začínal, těšila jsem se. Nápad dobrý, napínavý a hlavně i reálný. Ale provedení mě hodně zklamalo. Herci mi stále nějak nejsou sympatičtí, možná mi jsou až protivní. Ale takhle odpoledne, když prší a není co dělat, je to dobrá kulisa třeba při skládání puzzle nebo žehlení. Ale sedět u televize a cíleně pořad sledovat, to určitě ne. Natolik pro mě není zajímavý. Snažila jsem se k němu najít cestu, ale často jsem v půlce zjistila, že nevím o co jde,.
Billy Elliot (2000)
Nápad dobrý, na film jsem se těšila, ale zklamal. Hodně jsem se nudila.
Bojíte se tmy? - Série 6 (1999) (série)
Nejoblíbenější seriál mého dětství na SuperMaxu :) Některé díly si pamatuji dodnes a musím přiznat, že jsem se u příběhů často bála. Mrzelo mě, když se přestal vysílat.
Clarissa vám to vysvětlí (1991) (seriál)
Díky tomuhle seriálu jsem se těšila na pubertu. Představovala jsem si, jak se k nám, do šestého patra šplhá můj nejlepší kámoš a jsem stejně cool jako oni :) Zpracování bylo velmi vtipné, když Clarissa s "námi" mluvila přes televizi a malovala rukou grafy atp. Prostě jedinečné. PS: Hodnotím 5-ti hvězdičkama s ohledem na dobu vzniku.
Clona (2008)
Nebýt jedné "brutální" a objasňující scény z konce filmu, tak by si film zasloužil jenom 2 hvězdy. Nuda, nuda, pak zas nuda.
Czech Made Man (2011)
Možná jsem před shlednutím filmu neměla vidět "pravého Vránu". Jeho účast v jedné ona man show, kde se ukázal jako totální trotl s neúctou k penězům a výsměchem lidem, na kterých vydělává, mi ukázala, že o něm je škoda točit i dokument natož film. Budař by si zasloužil cenu, protože ho zahrál skvěle. Hlavně ke konci, kdy z něj byl víc feťák než "podnikatel". Ale k samotnému filmu - nelíbí se mi zpracování, práce s kamerou a herecké obsazení působí velmi lacině.
Čarodějky z předměstí (1990)
Další z filmů, které mám na starých VHS a ty kazety jsou již nepoužitelné, jak jsou ohrané. Pro mě nejlepší dětský film. Holky začnou čarovat pomocí knihy a ani neví jak. A protože neví jak, dělají hodně chyb a z toho vzniká napínavý snímek.
Čekání na Patrika (1988)
Film jsem si ráda pouštěla na spaní, patřil k mým oblíbeným, když mi bylo okolo 14-ti. Vždycky jsem z něj měla ale takový zvláštní pocit, jakoby spoustu scén vystřihli a ty scény tam chybí. Nikdy jsem moc nechápala, proč se všechny holky baví se Sylvou, když je to taková nanyna a nadávají na ni. Ale budiž. Nebýt skvělé dvojice Pleštilová-Pomeje, asi bych ty tři hvězdy nedala.