Recenze (24)
Poslední skaut (1991)
Na tú scénu s plyšovou mačkou asi nikdy nezabudnem :)
Strážci - Watchmen (2009)
Začalo sa to veľmi sľubne, ale bohužiaľ až do ďalekého konca filmu som sa dosť nudil. Komiksovú predlohu nepoznám. Možno bola podstata komiksu vystihnutá dobre, ale mňa osobne to nebavilo.
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Nikto od filmov s Rambom namôže čakať viac ako čistokrvnú akciu a tej je veru v tomto filme dosť. Spokojnosť.
Fontána (2006)
Veru tak. Aronofsky nenakrúca len také obyčajné filmy.
Crash (2004)
Emocionálne silný film, pretože takmer každý si vytvára predsudky o človeku na základe pôvodu, teda téma filmu nám nie je cudzia. Netreba zabúdať, že nie je dôležité odkiaľ človek pochádza, ale kam smeruje, ako to raz ktosi múdry povedal.
Let číslo 93 (2006)
V posledných dvadsiatich minútach sa mi zdvihla hladina adrenalínu a zrýchlil sa mi tep, napriek tomu, že som vedel ako sa to skončí. Každý vie ako sa to skončilo v ten deň. Pre mňa jeden z najsilnejších filmových zážitkov.
Zombieland (2009)
Mne sa strašne páčil úvod a titulky. Inač priemerný film.....zombievražda mesiaca...:)
Zodiac (2007)
Chápem, že Fincher sa držal historických faktov a preto film neponúka žiadne zvraty, prekvapenia a o akcii tiež nemožno veľmi hovoriť. To čo ostalo je len remeselne dobre nakrútení film a pri dva a pol hodinovej stopáži som sa dosť nudil.
Trainspotting (1996)
Skvelý film o drogách, avšak nie až tak dobrý ako Requiem za sen. Trainspotting našťastie nepôsobí až tak depresívne a určite si ho pozriem viackrát.
Godzilla (1998)
Ako decko som miloval ten film a kreslil som si obrázky ako Godzilla ničí mesto. Pravda vtedy som bol dosť nenáročný divák. :D