Oblíbené seriály (10)
Dexter (2006)
Seriálový král - především za první dvě série.
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010)
Vezměte v minulosti dobře prověřené téma mafie, zasaďte ho do doby největší slávy, přidejte fantastickou dobovou výpravu, skutečné známé postavy (Capone, Rothstein, Luciano), zahustěte parádní atmosférou a s tím vším nechte pohrát si perfektní herce v čele s kmotrem Stevem Buscemim a získáte tenhle vybroušený diamant z dílny HBO. Jestli první série byla vynikající, tak druhá je ještě o kousek lepší a to nejen díky výtečnému zakončení. 95%
Hra o trůny (2011)
Ve jménu vlasti (2011)
Pozvolna se zažere pod kůži a pak už v žádném případě nepustí. Seriálová událost roku!
Sherlock (2010)
Californication (2007)
Ztraceni (2004)
Zpočátku jsem nenacházel nic zajímavého na pozorování party lidí á la Vyvolení, jak pobíhají džunglí sem a tam pořád dokola za občasného nakouknutí do reality běžného dne jednoho z nich. Ovšem jedna dlouhá prázdninová chvíle zapříčinila první opravdový kontakt s LOST, který po chvíli přerostl v maratón tři serií během týdne. Od té doby se ze mě stal poctivý divák a seriál mi kromě obligátních 42 minut týdně vyplňoval čas i přemýšlením a špekulováním, jak to vlastně všechno je. Velká škoda, že závěrečná série přinesla místo vytouženého rozlousknutí jenom jedno velké a dlouhééé vystřízlivění, které zanechalo po posledním záběru pachuť v puse jak zvětralé pivo. Koncept to byl ale opravdu brilantní.
My z Kačerova (1987)
Nejmilovanější průvodce víkendovým ránem a s příchodem VHS také neodmyslitelná podpora v časech marodění.
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
První tři série legendární jízda, pak už jen vlažný dojezd.
Útěk z vězení (2005)
Kdyby se dalo hodnotit jednotlivé série, tak je u mě ta první Prison Breaku v TOP10 na úplnem vrcholu. Živě si vybavuji svůj dvoudenní maraton z července 2007 se Scofieldem v hlavní roli. Byla to originální bomba a já jsem jí zhltnul, div mi nezaskočilo. Od druhé sérky už to šlo bohužel jen směrem do modrého hodnocení.