Recenze (22 907)
Ponorka (1981)
Vyše 3 hodiny pozerať na spotených a zarastených chlapov ako sa pasujú z nebezpečenstvami v nemeckej ponorke? Prečo nie? Wolfgang Petersen dokázal technicky vynikajúco stvárniť tieto pasáže a ozdobil ich skvelými hercami, ktorý podali živé a odovzdané výkony.
Pandořina skříňka (1929)
Lulu je teda ale pekná šikulka. Teda ako sa to vezme. S ľahkosťou si dokáže omotať okolo prstu každého muža. G.W.Pabst sa opäť zameral na spoločenské pomery, baženie po peniazoch a sexuálny chtíč, avšak mrazivosť svojej geniálnej ULIČKY, KDE NIET RADOSTI nedosiahol.
Cry_Wolf (2005)
Ukecaný odvar z VRESKOTU - alebo iného podobného snímku ( koľký už ). Ani neviem či je pointa prekvapivá alebo odfláknutá. Odfláknutý je ale určite tento film.
Jeskyně (2005)
Výborne natočený horor, ktorý sa fakt nehraje na niečo výnimočné a ponúka viac ako solídnu žánrovú zábavu.
Klíč (2005)
Dobré ( na konci vynikajúce ). Tuctový horor vylepšuje nadpriemerná pointa.
Mistři hazardu (2005)
Adaptácia v Amerike populárneho seriálu, ktorá ale nemá v našich končinách veľkú šancu na úspech. A vlastne ani samotný film neovplýva vysokou kvalitatívnou úrovňou - teda okrem Jessicy Simpson ( myslím zovňajšok ). Ale pozrieť sa to dá - raz.
Zkáza Ecobanu (2003)
Vizuálne dobre spracované, ale nudné. Snímok nemá veľkú tendenciu zaujať. Teda aspoň nie po celú dobu.
Mrtví k snídani (2004)
Vtipná, ale občas dosť nudná zombie komédia. Tvorcovia by si asi mali ešte raz pozrieť Jacksonov BRAINDEAD, aby vedeli o čom to vlastne všetko je.
Parťák (1990)
Dobre ubiehajúca komédia s typicky nesúrodou dvojicou, ktorá sa stará o spústu vtipných scénok. Mierny nadpriemer.
Dobrý synek (1993)
Sem tam napínavý thriller, s ktorým sa Culkin chcel dostať zo zaškatuľkovania jeho osobnosti. Podarilo sa to ale len z polovice.