Recenze (162)
Miranda (2009) (seriál)
Viděno kdysi, i s odstupem lze vidět znovu! Škoda více nevyužitého Mirandina talentu!
Jak vycvičit draka (2010)
Dostál pověsti předcházející dílo, šup sem s druhým dílem!
Cosmos (1980) (seriál)
RIP Carl, but good work!
Dr. House (2004) (seriál)
8 řad, díky!!!
Sherlock (2010) (seriál)
Oblíbená bromance + Moffat a Gatiss 8-)
Newsroom (2012) (seriál)
Srdcovka! Šup sem s druhou řadou! Po 2. řadě - sice Genoa OK, ale elections a vůbec poslední třetina série..wow yeppeekayeye 8-)! Leona a Reese se vybarvují, stálý team rozplétá osudy, ale Will je prostě ikona!!! Třetí řadu, třetí řadu!!! U own me, no matter what, Sorkin aka thru Will/Jeff!
A Performance of Macbeth (1979) (TV film)
Nabroušená čepel Nunnovy verze s excelentním ústředním párem!
Lady Grey London (2011)
chvilka uchvácení beze slov, to mohu!
Smrtonosná past (1988)
bez hluchých míst, spád a vtip v originále! Yippee-kay-yey
Apokalypsa: 2. světová válka (2009) (seriál)
S dobovými záběry by to byla jiná školní výuka!