Recenze (29)
Holocaust (1978) (seriál)
Výborně natočený seriál, který mapuje snad nejčernější období historie. Snad bude poučením pro další generace a pro ty, kdo popírají holocaust.
Zátoka (2009)
Asi nejlepší dokument co jsem viděl..příběh statisíců vyvražděných delfínů v japonském Taiji, který by se dalo srovnat s Osvětimí...
Generál Eisenhower: Velitel invaze (2004) (TV film)
"Jim podobné už nikdy neuvidíme..."
Král z ostrova Bastøy (2010)
Příjemný víkendový mrazivý thriller, který i přes pomalejší rozjezd rozhodně nezklame.
Čistá práce (2008)
Roger Donaldson mě opět nezklamal. Po skvělém snímku Třináct dní dovedl k dokonalosti bankovní loupež, která se rovněž stala podle skutečné události. Ve filmu neexistuje nudná chvilka, zkrátka skvělá podívaná.
Pohřben zaživa (2010)
Telefonní budku nahradila rakev :) ale povedenej kousek...
Love (2011)
Příjemné překvapení! Nečekal jsem nic a dostal jsem hodně...dějový, ze života, prostě supr...
Devět královen (2000)
Devět královen je nejoblíbenější film Lionela Messiho a tak jsem chtěl zjistit, jaký má Leo vkus a musim uznat, že mě to mile překvapilo - ani minutu jsem se nenudil...
Hitch: Lék pro moderního muže (2005)
Plně souhlasim s příspěvkem golfisty...
Přežít (1993)
Dobře natočený katastrofický film podle skutečné události, ale pan Marshall (režisér) bude asi silně věřící člověk a trochu to přenesl do filmu...i tak doporučuju - neuvěřitelný kolik dní se dá přežít v jihoamerických Andách s basou vína a Milkou :)