Poslední recenze (116)
Noční agent (2023) (seriál)
Těch nelogických momentů tam bylo sakra hodně, ale i přesto mě to bavilo a umím si představit, že si to za nějaký čas pustím znovu. Slabší 4*
Díra (2019)
Skvělý nápad i zpracování. Tenhle typ filmů miluju a těšila jsem se na konec, který teda nestál za nic. Škoda, bohužel to celkově kazí hodnocení jinak nadprůměrného filmu.
Spolu (2022)
Tady byl Štěpán ovšem geniální! Je něco, co on neumí? ;) Překvapení roku.