Poslední recenze (12)
Black Panther: Wakanda nechť žije (2022)
Nebývám tak kritický, ale jedno velké fuj. SPOILERY! Střet s mořskou rasou. Ani snaha o diplomacii. V soubojich Wakanda nerflá jak sviň. Mořští dobudou Wakandské hlavní město za +/- 20 minut a to ještě to vypadá, že s 15 vojákama (jejich výzbroj viz dále). Wakanďani mají mušku horší jak stormtroopeři. Těžce jim naklepávají "lidi" s kostěným štítem a řeznou zbraní, kteří mají většinu těla bez brnění a na ksichtě masku, aby mohli dýchat. Ani jeden z nich o ni nepříjde, nikdo na ni nezaútočí. Konec slabota. Hlavní nepřítel příjde o křídlo, co má na noze. Všichni se zkamarádí. Na oko. Jak Kung Fury s nerflým hlavním hrdinou a velkým budgetem. Ale to vše bez dávky béčkovosti. Film se stále snaží brát se vážně. Jo a logika? Nope!
The Fundamentals of Caring (2016)
Dokopala mě k němu manželka a musím říct, že nelituju, nevyčítám. Celkově kvalitní film, který bych si sám nepustil.
Válečná jeptiška (2020) (seriál)
Subjektivně víc nudné jak sledovat zasedání vlády. Bez nadsázky, kdybych si měl vybrat jestli si dám díl Ordinace nebo dva tohohle, jdu do Ordinace s naprostou jistotou. Výhody: - Skvělý námět Nevýhody: - Málo akce - Rozvleklé, nudné. Co jde udělat na 5 minut udělají na 4 díly. :( - Konec první série a stále není jasné jestli to mají být Gilmorovy děvčata, Contantine či ...