Recenze (1 736)
Uteč (2017)
Neotřelý, nápaditý a moc dobře natočený horor jaký tu nebyl už spoustu let! 5 hvězd.
T2 Trainspotting (2017)
Stará banda je zpět, postavy prošly vývojem a Danny Boyle furt umí. Jen už to není drogový opus magnum, ale jen dovětek k osudům čtyřky ztroskotanců. Ale funguje to! Tedy až na podivný konec, 4 hvězdy.
Křidýlko nebo stehýnko (1976)
Na ty největší pecky to nemá a drive to začne ztrácet ke konci v lince s fabrikou. Nicméně Funes je Funes a ten opět předvedl to nejlepší ze sebe. A tentokrát za zdatné sekundace Colucheho, 4 hvězdy.
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Neskutečný film, který boří jakékoliv klišé jak v komiksovkách tak obecně ve filmu. Zase ale chápu, že není pro každého. Nicméně pro mě ano. Dokonalá herecká sestava, jistá režie a hlavně humor, který jen tak někde neuvidíte. Výbuchy smíchu mně provázely celým filmem, 5 hvězd.
Rocco (2016)
Některé scény mi přišla až okatě vykonstruované, na to, že to má být dokument, ale jinak neskutečná práce! Silné momenty a náhledy do duše a práce nejslavnějšího herce svého řemesla, 4 hvězdy.
Mumie (2017)
Na originál nebo dobrodružství to nemá ani náhodu. Jako Cruise je fajn, mumie taky, Russel Crowe je skvělý, ale pořádně si snad nepamatuji jedinou scénu. Prostě popcorn na jedno shlédnutí, 3 hvězdy.
Logan: Wolverine (2017)
Nejlepší zakončení jaké si Logan mohl přát! Zdaleka nejlepší Jackmanův výkon. Postave hodně pomohl Rkový rating a špinavé dystopické prostředí. Top komiskovka, 5 hvězd.
Mrtvá zóna (1983)
Atmosféra je skvělá, nicméně je to celé tak trochu jak z rychlíku a tak motivace postav nejsou až tak přesvědčivé. Nicméně pořád je to skvělá práce, 4 hvězdy.
Cesta draka (1972)
Neskutečná demonstrace bojových umění a génia Bruce Leeho, 4 hvězdy.
Poslední císař (1987)
Neskutečná epická podívaná, která mě chytla za srdce a po které mi je posledního čínského císaře dokonce líto. Vypiplaná záležitost a Oscary zasloužené, 5 hvězd.