Recenze (55)
Hudbu složil, slova napsal (2007)
Bavilo mě to a dokonce hodně ! :) ... U hudební kulisy tohoto filmu může člověk aspoň na chviličku vydechnout. Semo tamo se najde i nějaká ta hlubší myšlenka a Hugh a Drew se skvěle doplňovali. Navíc, ona byla v tomto filmu tak nádherně ´´obyčejná´´ až to bylo roztomilé. Asi začínám mít slabost pro obyčejné holky :) ... Podle mě super oddechový film :).
Coyote Falls (2010)
Už jako malý jsem měl tuhletu blbůstku rád, ale ve 3D kabátku ji mám ještě raději :D
Jako kočky a psi: Pomsta prohnané Kitty (2010)
To byla tak dokonale nedokonalá a opravdu neskutečně ujetá hovadina, až mě to dokonale a do poslední minuty bavilo :) ... Pesiální agenti a Radikální Kočičismus :D, prostě a jednoduše, k tomu není co dodat, já se bavil skvěle :) ...
Iron Man 2 (2010)
Já myslím, že tady není co dodávat. Iron Man je srdcovka nadevšechno. !!!
Kick-Ass (2010)
Toto byla prostě největší pecka !!! Jednoduše nářez. Miluju filmy s tématikou o superhrdinech a musím se přiznat, že jsem se dlouho zhráhal, si tento film pustit, ale dokopal jsem se k tomu a jdu si to pustit ještě jednou. Nemělo to chybu a doufám, že se brzo dočkáme dvojky. Prostě perfektní - Prostě nářez !. Komické, užasný soundtrack, absurdity dovedené k dokonalosti, sympatičtí herci, skvělý příběh. Co víc si přát ?????????????????
Expendables: Postradatelní (2010)
Pro mě jedno z nějvětších zklamaní tohoto roku. Přislo mi to celé nějaké pomalé, nudné, utahané, neslané, nemastné a umělé. Nic moc to ve mě nezanechalo. * Za Stathama a * za to, jak zkosil ty týpky na hřišti - zbytek mě nijak extra nezaujal.
Resident Evil: Afterlife (2010)
Pro: 1) Bylo to vůbec první 3D, co jsem viděl :) ... 2) Autentičnost některých postav, byť v totálně jiném kontextu, než jsem je znal ze hry, byla taky fajn. 3) Celková atmosféra toho filmu mě nadchla. 4) Soundtrack perfektní a za 5) Konečně to konceptem připomínalo herní zpracování a nelpělo to tak šíleně na příběhu, jako u předchozích dílů ( Šlo to jako by z levelu do levelu a všude byl nějaký boss ). Takže v podstatě člověk seděl a měl pocit, jako by sledoval 3D Hru :) ... Což pro fanouška hry je něčím, co dokáže ocenit :) ... A mimochodem, v kině jsem na tom byl dvakrát, a to ve 3D. Proti nemám žádné: Nešel jsem do kina uvažovat a hledat chyby, šel jsem se bavit a bavil jsem se nadmíru dokonale !!!
Zataženo, občas trakaře (2009)
Toto je přesně ten případ filmu, kdy člověk lituje času stráveného v kině a aby neurazil, tak kříví hraným smíchem obličej na své okolí a přátelé, až to celé okolo páchne teleshoppingovou atmosférou plnou přetvářek. Nicméně nutno dodat, že ti, kteří měli více peněž si raději šli už během filmu koupit lístek na jiný film + nachos nebo popcorn a někteří už se nevrátili a asi věděli proč. Toto byla prostě hrozná slátanina, místy naprosto nechutná, nudná a těžkostravitelná snůška neslaných a nemastných dialogů a trapných nápadů... Nikdy více !
Zombieland (2009)
Tohleto byla prostě peckááááááááááá :D. Jedna perfektně mířená peckáááááá u které jsem se úžasně bavil. Někdo by mohl říct, že se jedná o film s velikou spoustou stupidit naplácaných na sebe, ale v tom právě tkví jeho síla ... V té bezmezné stupiditě, která člověku trhala bránici a dováděla ho smíchem k slzám :) ...
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Celý ten film působil tak nějak přirozeně a realisticky. Pamatuju si, že v roce 2008, když jsem měl možnost se na něj podívat, odložil jsem jej stranou, ale teď jsem si na něj udělal čas a opravdu jsem nelitoval. Když vezmu v potaz ty efekty, a to jak bylo pojaté celé to zabíjení, tak by si opravdu jeden na chviličku vzhledem k té realističnosti myslel, že to není jenom film :D. Prostě všude krve jak na zabíjačce a zhruba od poloviny filmu totálně vysokooktanové tempo, které jede a drtí všechno, co se mu postaví do cesty. Já byl spokojen, a to maximálně. Strašně moc se mi líbilo, jak se dokázal Stallone sžít a vykreslit tu postavu vojáka, který chce už jen ten svůj klid, ale i přesto se rozhodnul pomoct ubohým lidem, aby mohl žít sam se sebou... Bylo to perfektní, místy hluboké a hlavně realistické ... :) !