Recenze (117)
Manželské etudy: Nová generace - Alena a Bernard (2019) (epizoda)
Z Aleny jsem cítil před kamerou divnou neupřímnost. Jinak přeju ať jim vše klape.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Tušil jsem, že se mi to nebude líbit. Netušil jsem, že to bude až tak špatný. Django patří mezi moje nej filmy a nepochopím, že za touhle blbostí stojí stejná osoba. Film je absolutně bez děje, mohl trvat klidně pouhých 15 minut a stejně by se obsáhlo všechno podstatný. Bohužel z Tarantina se stává jakýsi kult. Ať natočí cokoliv stejně mu to všichni sežerou.
Knick: Doktoři bez hranic (2014) (seriál)
Bohužel nudí a po 4. dílu to vzdávám. Opěvovanou kvalitu jsem nenalezl.
Irčan (2019)
Hvězda dolů za stopáž.
Bez vědomí (2019) (seriál)
Nablejskaná bída. Neskutečně roztahané a zamotáné. Opravdu pouze přetrpěno.
Blade Runner 2049 (2017)
Pravá nefalšovaná nuda. Být to o hodinu kratší udělali by líp. Navíc z toho mám pocit, že rejža chtěl dělat umění a né točit film.
Mr. Robot (2015) (seriál)
Nadějný rozjezd, ale to je asi tak vše. Po 5. dílu vzdávám.
Sever - Střet zájmů (2019) (epizoda)
No, nebavilo a koukat už nebudu.
Teroristka (2019)
WTF?
Školní nářez (2018)
Vážně se nedalo dokoukat.