Poslední recenze (11)
Perinbaba a dva světy (2023)
Tešila som sa na tento film. Ostala som sklamaná. Frlajs sa mi tam nehodil ani trochu. Skákanie z obrazu do obrazu. Kameraman asi na niečom fičal. Škoda času aj peňazí.
Matrix Resurrections (2021)
Ja som ostala sklamaná. Na predošlé diely sa to nechytá.
Šťastný nový rok 2: Dobro došli (2021)
Jednotka sa ešte dala, krásna príroda, prostredie. Ale toto bol otras na entú. Nuda, nuda, nuda.