Recenze (104)
Ztraceni (2004) (seriál)
Nudna nuda, totalne nesympaticke opice sa motajju nekde v p..i, a?
Bouřlivé víno (2012) (seriál)
Nikdy nevidene, len tie opice v uputavkach stacia na totalne odrovnanie. Cisto pre k.k.t.v
Vrtěti ženou (2011)
Very much Cecilko, very much. Vynikajúci film na oddych.
Hněv Titánů (2012)
Welcome to the jungle, celkem solídna blbost
96 hodin (2008)
Správný masaker na oddych
Green Lantern (2011)
Neni to špatné, sú aj väčšie blbosti ako zelená latrína
Odplata (1999)
Znovu vidiet galakokotov resnick and stegmann stojí zato + dvojka totálne nechutných policajtov v určite smradlavých slipov takisto.
Počátek (2010)
Výborný nápad, ale chvílami, hlavne na konci prekomplikované až beda.
Ip Man (2008)
Jeden z najlepších filmov o bojovom umení, skvelý aj mimo žáner, dokonalá choreografia a ešteže toho vyjebanca na konci odstrelili.
500 dní se Summer (2009)
Dobrý film, žiadna ocuckaná američovina, až na ty fucking názory jak sa nechce vázat a podobne a potom si zoberie prvého kára zo šenku. ..bal ťa pes.