Poslední recenze (17)
A.I. Umělá inteligence (2001)
První půlhodina zavání úvodem k docela slušnému psychologickému thrilleru a vypadá to, že je našlápnuto k dobré zápletce... ale pak se z toho stane totální slátanina s ubrečeným děckem, bez hlavy a paty.. a konec ani nemluvím. Stracené dvě hodiny života
Kókaku kidótai: Arise – Border 2: Ghost Whispers (2013)
Jak tady již někdo psal, moc nechápu, že toto má nižší hodnocení než první díl. Po pravdě mě tento díl bavil víc. Nový vzhled i hudba mi přijde slabší, ale nijak to nekazí zážitek a neruší. Takže určitě palec nahoru, jen tak dál.
Odpočítávání (2010)
Je mučení vězňů ospravedlnitelné, pokud takto získané informace mohou posloužit k záchraně jiných životů? Morální dilema, se kterým se potýká západní svět v čele s USA v době boje proti extrémistům. Velmi silné téma a tvůrci z něj, i díky skvělým hereckým výkonům, myslím dokázali vytěžit maximum. Ať už na toto téma zastáváte ten, či onen názor, film vás donutí trochu k zamyšlení.