Poslední recenze (112)
Nevada Smith (1966)
Horší scénář jak ulice a ordinace dohromady, Steve McQueen hraje nějakej typ retarda nebo co a to ještě naprosto otravně. Ač westerny a McQueena mám rád tak tohle bylo na hraně odpadu. Vetchýho dabing tomu ještě dodal korunu. Naprostá ztráta času, v tomhle filmu je všechno špatně.
Wonka (2023)
Svým způsobem to byla pěkná muzikálová pohádka, vizuál byl úžasný a Timothee Chalamet se perfektně hodil pro tuto roli a skvěle ji i odehrál, ale ... Bylo tam prostě spousta věcí který mě tam přímo srali, to muzikálové podání tomu taky moc nepřidalo a Hugh Grant jako umpa lumpa byl naprosto tragickej. Chvílema to bylo příšerně otravný a myslím že kdybych to neviděl v Imaxu, tak bych tomu dal ještě o hvězdu méně, navíc se nemohu ubránit srovnání s Deppovo Burtonovským Wonkou který byl imho úplně někde jinde.
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Přemýšlím kde začít abych to mohl nějak férově zhodnotit, tak asi takhle. Jestli si někdo řekl že vykrade spongeboba a hvězdné války a bude to fajn jízda, tak se šeredně mýlil. Evangeline Lilly tak kurevsky zestárla že je tak akorát zralá na důchoďák , postava Cassie v podání Kathryn Newton byla tak otravná že se to nedalo. Kanga v podání Jonathana Majorse jsem si natolik oblíbil, protože to není zdaleka první film kde účinkuje, že každý film s nim je zárukou odpadu a odmítám se na cokoliv s ním nadále dívat. Bill Murray byl fajn, ale to film zdaleka nezachrání od odpadu. P.S. když už tomu i Čára dal jednu hvězdu tak já bych měl dát tak mínus tři...