Recenze (175)
Pět dní v nemocnici Memorial (2022) (seriál)
Sila. Ked si vrazdy ospravedlnime tym, ze bola kriza... Ci uz tych zvierat alebo ludi. Bleee.... Inak kludne stacilo 5, max 6 dielov. Zbytocne natiahnute za mna. A fuj som znechutena ako sa tam ty usmievavi paposkoci kryju. Teraz nemyslim len tych lekarov, ale celu US, ktora situaciu nezvladla, ale usmievala sa do kamery. Fujky.
Trying (2020) (seriál)
Pacilo sa mi, ze nebola horsia a lepsia seria. Zatial si to udrzuje svoje nastavenie, nechyba humor, napatie, rodinna atmoska. Velmi prijemne obsadenie, aj stopaz. Love it!
Střídavka (2022)
Niekde na pomedzi 2-3 hviezd. Sem-tam to bolo vtipne, sem tam padlo nejake mudro a ked sa clovek ozaj odprostil, tak to bolo aj fajn. Neviem, ale na druhu stranu mi nepride OK, ked sa divak musi sam seba upozornovat, aby moc nepremyslal, aby kaslal na to ze to nedava zmysel, aby si nevsimal ze male dieta je obcas babika a ze je to proste vidno. Ze nieco je fakt na rychlo splieskane len aby bolo. P. Holubova hrava super, ale s jej energiou uverit alzhaimerovi? Ja neviem, ale cely cas som mala pocit, ze si zo vsetkych robi srandu. A vlastne velmi malo v tom davalo realisticky pohlad. Skor to boli take gagy, kde si fakt nemozete vsimat nic a len si zobrat pointu. (od sanitarov, cez fungovanie porodnic, reakcii na potrat, dovodu na to preco sa stat mladym rodicom, cez "umele" kozy, po super vylet v sestonedeli az neviem co vsetko.) Ako fajn, ale vypnite mozog :D
Ticho (2021) (seriál)
pomaly a realisticky natocene. Silne 3 hviezdy a urcite odporucam.
Mozaika lží (2022) (seriál)
Kniha ma odo mna 4z5. Zo serialu som mala vdaka tomu najskor pocit, ze "toto som uz videla!" Naozaj, super vykreslene podla knihy. Totalne. Avsak po 1-2 dieli ide serial, co sa tyka spadu a napatia do prcic. Dokonca si nie som ista, ci by som ako divak chapala vsetky suvislosti, vidiet len serial. Bolo to zvlastne spracovanie, tiche, ponure... co by bolo fajn, ale za mna uz ho bolo vela, az tak vela, ze ma serial nudil a musela som sa nutit ho nepretacat. Zaver pekne zapadol, ale uz to nezachranil. Tiez mal milion koncov/zvratov. Neviem. Keby som nemala ten pocit nudy, je to kludne na 3, ale ak ma nieco nebavi.....
Ukradený život (2022) (TV film)
Fuuha... Uvod zacal fajn a potom... Kto by to bol pochopil. :D
Sirotek: První oběť (2022)
Proste som sa nevedela odprostit od toho, ze herecka "Esther" vyzera starsie ako vo filme, kde znazornovala dobu po tejto udalosti. A hlavne len idiot by nevidel (otec, terapeut, atd...), ze ide o dospelu zenu. Ked ti film rusi vizual, ze sa nevies ani sustredit na dejovu linku, tak proste zlyhava zaklad. Sorrko.
The Reef: Stalked (2022)
Normalny zraloci film. Neviem co hrotite...
Assailant (2022)
Pre ten prepaleny predzaver, este jedna hviezda dolu. Menej je niekedy viac. Inak by to bolo fajn psycho.
Vrah na předměstí (2020) (TV film)
Fakt sa v roku 2020 na tuto temu dokaze natocit takato sracka?:D