Poslední recenze (31)
Thor: Láska jako hrom (2022)
Aneb když vezmeš úspěšnou sérii, kterou si sám korunoval skvělým Ragnarokem a myslíš si, že se z tebe všichni poserou, když do filmu náladuješ všechny rádoby vtipný sračky, co tě napadnou. Tvl, mohl to být dobrej film, slušnej záporák, akční i emotivní scény, děj chvílema v pohodě, ale ten trapnej humor to fakt posílá na dno. Taika má v hlavě asi slušně nasráno, nebo snad drogama zmatláno, když mu takový výstup přijde jako vhodnej počin pro mainstream diváka a ne pro pologramotný pětiletý dítě....
Vetřelec: Vzkříšení (1997)
Dal bych víc bodů, příběh celkem slušnej na to, že už scénarista s Ripleyovou asi vyčerpal všechny možnosti, ale prostě ten vytuněnej Vetřelec na závěr byl až moc roztomilej :(
Wonder Woman 1984 (2020)
Mít ve filmu nejkrasnější ženu a 3 další top herce není bohužel vždy výhra! Jim se asi nedá moc vyknout, filmu desítky věcí. První čtvrthodina ujde, ale pak je to prostě ultra sra*ka! A pokud bych si mohl něco přát, tak aby podobné filmy ani nevznikali, a nedávali nám naději, že bude stát za to na ně koukat....