Recenze (134)
Amorův úlet (2006)
* za jewnicorna a jewlahoop, jinak mě to docela dost štvalo... btw to je ted isla fisher VSUDE?
Andělé a panny (2007)
moje guilty pleasure :D
Avatar (2009)
koukala jsem na extended verzi a bylo to ... HEZKÝ ... to je to slovo, co to vystihuje :)) žádnej úchvatnej příběh, ale výborný zpracování, pěknej hlavní hrdina ... a modrá je prostě dobrá ;)
Až tak moc tě nežere (2009)
Bylo to jednoduchý, leč poměrně zábavný. A navíc žeru hlas Justina Longa :D. Akorát jsem se potom cítila, jak když mě nikdy žádnej chlap nechtěl, nechce a nebude chtít :D
Bez soucitu (2010)
mě to bavilo! zápletka sice nic moc, ale jonathan rhys meyers neustále vláčící s sebou vázu s kokainem a vyholenej travolta jako fbi agent ... boží :D
Bournův mýtus (2004)
jason bourne ve staré šunce uteče prostě všem vol. 2
Bylo, nebylo (2011) (seriál)
Tak prvních 7-10 dílů super, pak to upadá, na druhou sérii už asi ani koukat nebudu
Červená Karkulka (2011)
Ne, že by to byl perfektní filmovej zážitek, ale nevim, proč to všichni tak hejtujou, mě to docela bavilo :D
Čtyři svatby a jeden pohřeb (1994)
Moc mě to bavilo, i když jsem nechápala, co na té americké píp vidí, a ten konec byl poněkud hloupý...