Recenze (134)
Vrtěti ženou (2011)
Zasmála jsem se, pokochala, ... what else can I say! Maggie je skvělá, Hugh Dancy též, staré báby pacientky mě sice trochu děsily, ale to, jak poměrně vkusně bylo toto téma zpracováno, mi dává ve výsledku tři hvězdy
40 let panic (2005)
Bylo to mnohem míň blbý, než jsem čekala :D! SteveCarell je sice neuvěřitelně asexuální, ale ten konec ála Hair mě pobavil :D
Five Hot Stories for Her (2007)
Natočené dobře, ale asi nejsem žena, když mi porno pro ženy přijde moc zdlouhavé :D! Ale ta bondage část byla dobrá!
Northangerské opatství (2007) (TV film)
to se nedalo vydržet!
Muži v naději (2011)
kdyby to bylo trochu kratší, hned by to mělo o něčem jiném ;)
Šílená / Krásný (2001)
asi jsem měla moc velká očekávání :-O
Perfect Days - I ženy mají své dny (2011)
Hrozná sračka, ale Chýlková je dobrá! Kotek taky. Docela mě to i bavilo :D
Rosalinda (1981) (seriál)
dávali to, když jsem byla ve školce, tehdy mě to docela i bavilo :DD
Donnie Darko (2001)
to jsme si všimli, že oblíbeným spisovatelem richarda kellyho je stephen king :)) ... tomu říkám psycho
Panství Downton (2010) (seriál)
MAGGIE SMITH!!!!!!