Recenze (537)
Tina feat. Ego: SEXXXY (2012) (hudební videoklip)
To tu niekomu jebe? Preco su pesnicky evidovane ako kratkometrazne filmy na CSFD???? Niekto by s tym mal spravit poriadok, toto mi pride chore ...
Jessica Jones (2015) (seriál)
Po troch castiach 70%, potencial tam je, len to spracovanie je take tahave .... 1. seria: 75%
Spectre (2015)
Craig, sypmaticke zeny, lode, auta, vrtulniky a akcne sceny s nimi. Typicky novodoby Bond, bohuzial kvalitu Casino Royal to uz asi nikdy mat nebude. Hodnotenie: 70%
Krycí jméno U.N.C.L.E. (2015)
Podarena komedia, ktora urcite bude mat pokracovanie :) Hodnotenie: 80%
Catastrophe (2015) (seriál)
Prijemne prekvapenie, velmi dobre sa to pozera. Odporucam aspon skusit ... 1. seria: 75%
Hrdinové: Znovuzrození (2015) (seriál)
Na jednej strane chcete vediet, co sa stalo. Na druhej strane na to nemate chut. Ano, hereoes su spat, bohuzial to uz nema ten smrnc ... Hodnotenie po dvoch castiach: 60%
Poslední chlap na Zemi (2015) (seriál)
1. seria: 70%, 2. seria: 60%, 3. seria: 60%
American Horror Story - Hotel (2015) (série)
Ach jo, toto si nezasluzi zhliadnutie ani druhej casti. Uplna sracka a miera stupidity pokracuje zo stvrtej serie. Tento serial mal mat podla mna jednu, maximalne dve serie, aby si udrzal meno. U mna AHS konci.
Všemocný (2015) (seriál)
Ach, jo. Velke ocakavania a dopadlo to ako tuctova detektivka(pripomina mi to NCIS a potobne) s unikatnym prvkom z rovnomenneho filmu, bonus: hraje tam aj Cooper :) Prve tri casti: 60%
Mulholland Drive (2001)
Tento film urcite nestaci vidiet raz, priznam sa, velmi som ho nepochopil. Musim vsak pozdvihnut hudbu a atmosferu. Snad sa k snimku este niekedy vratim a poprepajam si suvislosti, popripade zvysim hodnotenie :) . Hodnotenie: 80%