Recenze (442)
Hvězdná brána: Atlantida - Vynoření (2004) (TV film)
Hodne slusny otvírák, ale preci jenom sme to uz videli nekolikrat v puvodni stargate. Ovsem tady je to o neco lepe natocene.
Zaklínač - Série 3 (2023) (série)
Nabizi se trochu otazka, jestli by za neco takove scenaristi meli opravdu dostat vice penez, o ktere se aktualne perou s netflixem a spol.
Silo - Pravda (2023) (epizoda)
Už se to trochu seriálově rozbředává.
Za vším hledej ženu (2022)
Těžko hodnotit film, který byl sestříhaný chorobně nemocným člověkem. Horší sled nenavazujících scének jsem dlouho neviděl.
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Celkově je to spíše trojka, ale Gunnovi se i přesto povedlo mě několikrát dojmout. Skvělý je i vizuál v opravdových papundeklových kulisách, jen ten příběh tolik nedržel pohromadě a hudby bylo tentokrát až příliš. Je to ale asi taky daný delší stopáží.
Párty Hárder: Summer Massacre (2022)
Očekávání byla velká, protože u jedničky jsem se v kině nasmál, jako dlouho u žádného filmu. Ačkoli domácí atmosféra se ke sledování Pohlových nechuťáren příliš nehodí, myslím si, že ani v kině plném rybích lidí by to tentokrát nebyla taková jízda. Tužba hošanů po prázdninové souloži je po chvíli hodné otupující. Moc tomu nepomáhá, že se tu recyklují postavy z jedničky. Je to jako škytající fichtl, který občas naskočí, ale po chvilce mu vždycky dojde pára.
Il Boemo (2022)
Na mě film působil, že je více o hudbě než o Myslivečkovi samotném. Chápu, že o něm a jeho životě víme jen útržky. Možná proto byl záměr udělat z něj tak nepřístupnou postavu a nechat interpretaci na divákovi. Na mě to bylo ale až moc. Co tak Myslivečka táhlo k hudbě, proč opustil rodinu, sám po rodině netoužil? Proč psal jen divadla a nebyl an kralovském dvoře? Zatím co si kladu otázky, vydím Myslivečka asi popáté s někým poprcávat a nevím, jestli byl fakt takový promiskuita, nebo jen rád šplhal po společenském žebříčku a vnucoval svoji hudbu bohatým šlechtičnám. Před usnutím mě zachraňovalo perfektní provedení hudební části filmu a Dyk.
Avatar: The Way of Water (2022)
Příběh je sice tím nejslabším článkem, ale je tak dobře vystavěný a umístěný do tak nádherných kulis, že se tento mínus "topí v moři" blockbustrové radosti. Cameron je jak špičkový hodinář, který přesně ví, jaké části filmu mají mít "tempo". Pátá hvězdička proto byla jen o "prsa".
Trol (2022)
Tupá monster šablona bez napadu nebo hezkych zaberu. I godzila byla v poslednich filmech vic polidstena, nez chudak fousaty trol.
Mořská příšera (2022)
Ctvrta hvezda za vizualni kejkle. Takhle epicke zabery se v detskych animacich nevidi. Skoda neoriginalniho pribehu a absolutne zbytecne detske postavy, ktera tam je proste proto, aby to bylo pro deti. Kdyby zacilili na dospelejsi publikum i pribeh, bylo by to skvele.