Recenze (439)
Princezna zakletá v čase (2020)
Dosud nejakčnější českou pohádkou byl Kuky, takže sem rád, že se konečně něco podného podařilo s živými herci. Přestože epicko fantastický svět se podařilo vytvořit, scénář je místy opravdu prapodivný. Důvod zakletí princezny se dozvíme někde za půlkou filmu a backstory vedlešjších postav také, takže kromě informace, že se musí zabít čarodejnice a rozbít zakletí, nemá se divák moc čeho chytit.
Jurský park 3 (2001)
Po mdle dvojce se vratil zpet paleontolog a hned to funguje lepe. Ve prospech trojky take mluvi halda animatronickych jesteru.
Mortal Kombat (2021)
Těšil jsem se fackovací béčko a to jsem dostal. Vlastně je to stejně hloupé původní Kombat, jen s lepšími efekty a několika pekně krvavými fatalitami. Jo, není to Wick ani Nobody, ale to je sakra úplně jiný žánr. Vážně nevím na co si trudnomyslní recenzenti na csfd stěžují.
Ceny Anděl Coca-Cola 2020 (2021) (pořad)
Nízké hodnocení si vysvětluju tím, že v pořadu nevystupovala Lucie Bílá, Vondráčková, nebo kapela Lucie, takže boomeři vůbec nechápali.
Hvězdná brána - Absolutní moc (2001) (epizoda)
Takže rovnou dva fillery za sebou. Škoda, že když se SG1 rozhoupá k většímu příběhovýmu posunu, tak to musí být na konci anulováno.
Hvězdná brána - Rozděl a panuj (2000) (epizoda)
"I could blow here any minute."
Hvězdná brána - Odkaz Ataniků (2000) (epizoda)
Klasický odpočinkový díl, který je obohacen o prsní dvorce vědkyně od Tokrů.
Falcon a Winter Soldier (2021) (seriál)
O chlup lepší než Wandavison, která dost přepálila stopáž. Pro tenhle seriál Marvelu hraje ve prospěch hlavně ústřední dvojce. Ta přinesla feel good buddy movie feeling. Naopak horší je to se záporákama, kterého ztělesňuje nezajímavá holčina, za což může scénář.
Hvězdná brána - Záminka (2000) (epizoda)
Soudní epizody obvykle řadím mezi fillery, ale tentokrat si vzali na paškál zajímavou otázku - komu patří tělo, které si přivlastnil Guald.
Hvězdná brána - Vzpomínky Jolinar (1999) (epizoda)
Jedná z nejlepších epizod so far.