Recenze (235)
Kids (1995)
Zkurvená klasika! Skvelá atmosféra, kamera i scenár. Božie dielo z rady "nudných" filmov (rovnako ako napr. Enter the Void) Plusko za legendu Harolda Huntera //95%//
Policajt ze San Francisca (1997)
Metro je špička hollowoodkeho cliché 90ich rokov... Plusko za Rapaporta //75%//
Kokain (2001)
Skvelý Depp, no bohužial iba priemerné spracovanie, skoro žiadne zvraty ani nadchýnajúce momenty... čakal som viac! //65%//
Grindhouse: Planeta Teror (2007)
Pár fajn hlášok, pár fajn nelogickostí, čakal som väčší náklad ako jednonohú striptérku a "Nezabudnite na šalát, žiaden BBQ sa bez neho nezaobíde" heh - Tarrentinov Death Proof (či Auto Zabijak) bol zrelší, zmyselnejší a jednoducho lahodnejší filmový zážitok - čakal som trochu viac... //65%//
Pátá vlna (2016)
Bez Chloe & Maiky by film nestál za nič... množstvo nelogickostí a overfucked storyline-u. //40%//
Kick-Ass (2010)
Dosť bizarná, ujetá, strhujúca, Béčkový film pripomínajúca zábava ktorá chytí za srdce a konečne film ktorý dokonale sadol Cage-ovi. Za mňa solid 4* //75%//
Mafiánovi (2013)
Luc Besson, taká tá príjemná oddychovka, zároveň z*urvený bordel! Neskutočné, záver plný emócií a vzrušenia, proste nádhera, skvelé herecké výkony, minimum cliché, skvelá robota, dlho som nevidel lepší film, Besson je boh! //90%//
Zkáza Las Vegas (2013) (TV film)
inak obdivujem filmy ktoré sú až natoľko zlé, že sa od nich človek nedokáže odtrhnúť :D veľmi podobný prípad, je to des a čistá tupóza, omg tečem! :D
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Tento sitkom je definícia overrated, hit or miss. Sheldon je síce riadny debil, ale prestane vás baviť aj on... Kaley to zachraňuje ale nič svetoborné... hodnotenie nechápem. Primitívny intelektuálny humor ako stvorený pre homosexuálov (tým nechcem nič povedať samozrejme, ale je to tak)... gíč
Oldboy (2013)
Heavy shit... moderná klasika!! Spike je proste pán, origo som nevidel, no stačilo mi. 5* //90%//